Hey meis, ik hoop van harte dat je zwanger bent! Maar wat de meeste dames hier al aangeven ondanks het bloedverlies zou je dan wel gewoon een positieve test moeten hebben gehad inmiddels! Uitgaande van 3 maanden zwangerschap dan he! Probeer je hoofd cool te houden, wacht het nog even af en doe dan een test zou ik zo zeggen!
Nadat ze hier heeft gepost heeft ze nog wel op een ander forum gepost hoor. Maar misschien heeft ze hier niet meer gekeken. Dat kan natuurlijk
dat kan wel, maar ik vind dat gewoon erg vervelend. het gebeurd namelijk erg vaak dat "nieuwelingen" hier 5 topics openen over hetzelfde onderwerp en vervolgens niet meer reageren... dan denk ik.. post dan niet! of reageer even op je reakties.. maar goed dat is mijn mening
wat leuk om jullie reacties te lezen.. als jullie dantoch alleen commentaar hebben schrijf dan gewoon niks.. Maar goed jullie zijn blijkbaar nog nieuwschierig.. en ik zit IDD niet de HELE DAG achter mijn pc...maar goed.. zit nog steeds in spanning.. heb de dokter gebeld.. en die zegt dat de kans er goed in zit dat ik zwanger ben.. ik moet het deze week nog afwachten en word ik niet ongi dan krijg k een echo
ah kijk dat is mooi... nou hopelijk is er op de echo wat te zien. iig verstandig dat je toch de dokter hebt gebeld
Inderdaad, erg verstandig dat je de doker hebt gebeld. Dan weet je straks tenminste waar je aan toen bent...
hoi hoi mag ik vragen waar je vandaan komt want ik ben inmiddels al een hele poos overtijd en mij ha wil helemaal niets doen ik mag niet eens langs komen maar ik heb al wel vaker gehoord dat dat per regio weer heel anders is
ik woon zelf in maarssen... ben nog niet bij mij huisarts geweest omdat ik moest werken.. maar ben nog steeds over tijd.. en morgen ochtend even bellen voor de echo hoelaat ik terecht kan
Hoi meiden, Ik heb ff gelezen in dit topic en ook ik hoop dat je zwanger bent maar ga er maar van uit dat er eerst een urine test en dan een bloedtest en dan pas een echo wordt gedaan! Kijk bij mij ik mag nu pas komen bij mijn HA omdat ie eerst wilde afwachten..! @blusvrouw: Ik zou wel je HA vertellen over je gevoel en dat jeje misschien zorgen maakt als je dat doet...dan mag je vast wel komen..of gewoon een andere HA bellen...maar goed wie ben ik ik heb zelf super lang gewacht succes met zwanger worden allemaal....en voor de zwangeren ik wens jullie een voorspoedige bevalling....liefs eva
omdat ik al 7 maanden zit te tobben met allerlei klachten krijg ik nu meteen een echo.. urine test heb ik 4 f 5 weken geleden al gehad daar kwam niks uit dus ik krijg meteen een echo naar lang zeuren bij die HA van me