Nou meis ik hoop da tje snel van die onzekerheid af bent en dat je maar snel zwanger mag zijn of het al bent! Succes!
Meid ik heb even alles gelezen wat je ooit in je topics hebt gezegt. En ik vraag me af of je wel weet wat je zegt. De ene keer ben je 3 keer over tijd dan 5 keer dan 4 keer dan 6 keer :S
Hoi Iedereen, Ik lees even mee op dit nieuwe topic. Ik snap niet waarom Josefina nog geen zwangerschapstest heeft gedaan. Volgens mij wil ze gewoon aandacht. Want een zwangerschapstest moet toch uitsluitsel brengen.
Ze heeft wel zwangerschaps testen gedaan maar die waren negatief. Op 1 na die was heel even 1 minuut positief, toen trok het lijntje weer weg. Duss het zal wel
hihi die ikdus vraag me toch echt af of die echo er inmiddels al is geweest? en of er al uitsluitsel is
Ja vraag het mij ook af. Denk niet dat die echo ooit zal komen. Als ik de dokter zeg hoe mijn menstruatie verloopt zegt die ook hup naar de echo jij haha.
hihi ja je weet t maar nooit... blijf t iig een raar verhaal vinden.. maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he
hoi jos: ben even aan het lezen en kan het niet helpen te zeggend at ik de reacties van de meiden hier heek goed kan begrijpen. maar oke...jouw onzekerheid ook. tenminste dat zal het bij mij zijn, onzekerheid. hij komt zo voor jezelf ovetuigend over dat het voor ons heel storend is. wij zijn (de meeste dan) al erg lang bezig met zwanger proberen te raken en dan kom jij langs met de boodschap dat je allang overtijd bent maar zeker de weten zwanger bent. ik en andere meiden heir kunnen dan niet begrijpen: in welke ronde je zit en het geen ontpillen is, of je gestopt bent met de pil of bijvoorbeeld de prikpil want daar zit ook evrschil in, waarom je nog geen test hebt gedaan, nog geen ha hebt gebeld of in elk geval eerder. het is van onze kant dus niet lullig bedoeld maar je moet ook begrijpen hoe dit op ons overkomt. zeker als ik hier hoor dat al jouw topics hier over gaan.
hoi meid ik begrijp het ook erg goed. je verhaal klopt niet altijd je plaats dubbel.de ene keer ben je 5 maanden telkens overtijd en de andere keer maar 4.heb je er wel een aan gedacht dat je cyclus gewoon langer is want je zit altijd boven de 30 dagen en je moet uitgaan van de langste dus die 36 sorry maar ik denk dat je je eigen (schijn) zwanger aan het praten bent