We hebben afgelopen weekend besloten voor een 2e gaan. Ik was halfverwege strip en die zou ik nog afmaken. Zaterdag (dag 10 van pilstrip) gemeenschap gehad en s'avonds diarree gehad, dus kan zijn dat pil niet gewerkt heeft.Sinds maandag de volgende symptomen: -misselijk,weeïg gevoel in maag -krampen in onderbuik -sinds vandaag ook last van rare geurtjes Dit had ik ookbij mijn eerste zwangerschap, alleen het laatste kwaaltje pas bij 3 maanden. Wat denken jullie, zwanger of niet? Ik heb pas over 8 dagen NOD.Wanneer zal ik testen?
Het lijkt me heel erg sterk dat je zwanger bent. In de 2e week je pil vergeten (of dat ie verminderd werken door diarree), kan niet zo heel veel kwaad. Daarnaast zou je dan nu 4 dagen na je eisprong zitten. Áls er al HCG wordt aangemaakt, is dit nog zo ontzettend weinig dat je dat volgens mij nog geen klachten/symptomen geeft. Je nod is zo'n 14 dagen na je eisprong, dus dat is dan pas over 10 dagen en niet over 8. Ben je zaterdag meteen helemaal gestopt met de pil?
Lijkt me heel sterk dat je daardoor nu zwanger bent... Als je van het weekend al je meest vruchtbare dag had (?) dan kun je nu nog die kwaaltjes allemaal niet hebben. Als er al een bevruchting zou zijn dan is het zeker nog niet ingenesteld en lijkt het mij erg sterk dat je al zwangerschapskwaaltjes hebt. Je kunt je toch wel een keertje niet helemaal lekker voelen en wat misselijk en buikpijn hebben....
Als je de pil verder goed geslikt hebt, dan heb je geen eisprong als het goed is. Een keer diarree veroorzaakt niet meteen een eisprong. Dus de kans op een zwangerschap is minimaal. En twee dagen later kwaaltjes is vrijwel onmogelijk, omdat het HCG hormoon pas na de innesteling duidelijk begint te stijgen. De innesteling is een week tot 10 dagen na je eisprong.
Je cyclus begint op de 1e dag van je menstruatie en als je dan al 10 dgn je pil hebt geslikt dan heb je je vruchtbare dagen al gehad, dus ik denk niet dat je zwanger bent. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Je pil werkt ook als je diarree hebt volgens mij, alleen niet als je hem inneemt en je moet overgeven. Lijkt me ook sterk dat je zwanger bent. En als je denkt dat je zwanger bent, kan je lichaam je ook flink in de maling nemen...weet er alles van...
hoi bobbie Allemaal negatieve verhalen, nou daar komt een positief verhaal. Jouw verhaal is mijn verhaal geweest. 1 x pil vergeten ook diarree en toch sex gehad. Nou ik was harstikke zwanger. Mijn zoontje wordt over een aantal weekjes alweer twee jaar. Echt alles is mogelijk, als jij voelt dat je zwanger bent, kan dat best, moedergevoel heeft het vaak juist. Succes Gr Samantha
Het ligt er ook aan in welke week je je pil vergeet of dat je aan de diarree bent. In week 1 heb je wel een kleine kans dat je zwanger bent, maar daarna niet meer.
Bedankt voor jullie reactie's Als je een cyclus van 28 dagen hebt met pil of zonder pil, dan ben je toch halverwege vruchtbaar met op dag 14 je eisprong? We hebben zaterdag sex gehad (dag 10) en vandaag eisprong (dag 14) of moet je rekenen vanaf 1e dag ongesteldheid omdat jullie het over de 1e week van de pil hebben dat je vruchtbaar bent? Ik ben al eens in verwachting geweest en bevallen, maar blijkbaar hier nog geen verstand van? @chicken1975 Pil is minder betrouwbaar na diarree..moet je maar ff googelen.
Ik was de pil vergeten op dag 8. Dat zal ik nooit meer vergeten. Wacht rustig nog even af en als je voorbij de 28 dagen bent, dan een testje doen Onzekerheid is vervelend maar het is helaas niet anders GR Samantha
bobbie, als je vandaag je eisprong hebt, kun je in het meest gunstige geval gister of vandaag pas zwanger zijn worden... En dat voel je dan echot nog niet. Misschien komen je klachtjes gewoon van je ei! Heb ik ook wel eens. Als je zwanger wilt worden zou ik vanavond nog even je kans grijpen
Je kan niks anders doen dan nu afwachten... Mij lijkt het ook sterk dat je zwanger bent maar goed zeg nooit nooit.... Je klachten kunnen idd ook komen van je eisprong (of heb je de pil verder nog wel doorgeslikt? Anders zou je nu waarschijnlijk toch normaal gesproken ongesteld moeten zijn?) Dus even afwachten....
Of je klachten komen gewoon door het feit dat je je niet helemaal lekker hebt gevoeld, je had immers diaree....dus dingen als een weeig gevoel in buik en misselijkheid zijn dan niet echt vreemd te noemen.... Twee weken wachtenen dan maar eens testen...
Ik slikte de pil gewoon de hele maand.. op dag 15 ontdekte ik vruchtbaar slijm.. vreeemd vond ik nog.. want je hebt geen eisprong bij het slikken van de pil.. toen zei manlief.. stop dan maar met de pil als ie toch niet werkt..whahaha.. en ja hoor hartstikke zwanger.. dus het kan wel degelijk.. of je het dan ook nu al zou kunnen voelen daar denkt iedereen verschillend over en kan ik niets over zeggen.. maar zwanger zijn kan zeker wel...
Hallo dames, Bedankt voor jullie meedenken.. De symptomen zijn sinds vandaag voorbij, dus waarschijnlijk toch niet zwanger, misschien toch "naweeën" geweest van ziek zijn/diarree. Ik ben ook gewoon verder gegaan met de pil, moet er nu nog 7 slikken en dan klaar. Dus we zullen zien wat er gebeurd, ik denk gewoon ongesteld..Dan gaan we voor het echie beginnen..ben sinds 2 dagen ook gestart met foliumzuur en ikheb de calculator van deze site gebruikt om te zien wanneerik vruchtbaar ben. Naja..hopen dat mijn cyclus meteen net als anders wordt. Maar nog even wat anders; toen ik in verwachting was vanmijn eerste, voelde ik gelijk dat ik zwanger was, buikkramp,misselijk en gevoelige borsten. Ik testteook al 4 dagen voor NOD positief, dus misschien dat mijn HCG waarde hoog is omdat ik het zo goed voelde, ik wil maar zeggen het kan wel
het kan allemala wel. is bij iedereen anders. ik ben bij mijn 2 dochtertjes zwanger geworden al bij dag 10.. ik slikte wel geen pil maar ik had wel vroege eisprong en een snelle innesteling. zeker bij de 2e...de gync snapte er zelfs niets van.. dus alles is mogelijk.. Ik herkende bij de 2e ook al super snel de zw schaps symptomen!! spannend zeg
ik voel ook dat ik zwanger ben, en wil er nu wel eens vanaf en de beloning vast houden hihiii, ik had bij 2 van de drie zwangerschappen het idee van ik ben zwanger
kleintje 88 zie ik nu dat je ook een miskraam gehad hebt. wat vervelend zeg! ik weet nog dat je net iets na mij ook positief teste want je had mijn foto gelezen een keer wel goed dat je nu alweer 10 weekjes zwanger bent! nog een late felicitatie maar proficiat! verder lijkt het me ook niet dat je zwanger bent. er zijn zoveel vrouwen die denken dat ze juist die ronde niet zwanger zijn (en alle rondes ervoor wel) en dan juis wel zwanger zijn. maargoed ik hoop het voor je!
het lijkt me heel erg sterk dat je door diarree zwanger bent geraakt door de pil heen, maar niks is onmogelijk ! ik zou als je overtijd bent es gaan testen