Wel of toch niet...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mickie, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    De week voor mijn menstruatie heb ik altijd gevoelige en vollere borsten. Vorige week begon dit ook weer, maar nu deden ze echt pijn, alsof ze gekneusd waren. Afgelopen maandag toen ik wakker werd, was de pijn opeens weg en waren ze weer slap. En werd ik dinsdag ongesteld, alleen een bloeding, verder geen slijm of propjes oid. Die bloeding heeft tot en met gisteren geduurd. Ik denk dus, gewoon ongesteld, maar dinsdag heb ik iets gehad wat leek op blaasontsteking. En voelde ik een druk op mijn rug en bovenbenen, gisteravond weer. Moeilijk te omschrijven want ik heb het nog nooit zo gevoeld. Het was alsof ik een bol van lucht in me had die en tegen mijn rug en mijn buik aandrukte. Sinds woensdag zijn mijn borsten weer voller en worden mijn tepels donkerder.
    Dus denk ik, zou ik toch zwanger kunnen zijn ondanks mijn menstruatie??? Herkenbaar??

Groetjes,
    Mickie

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien heb je een laat ei gehad en was je bloeding een innesteling , je weet maar nooit .................Misschien een testje wagen ..ikhoop het voor je , maar vergeet niet dat je lichaam je ook erg voor de gek kan houden ,.....

3. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Als ik jouw was... zou ik gewoon even een testje er tegenaan gooien!

Ben benieuwd hoor!!

Succes!!

4. THbaby

THbaby Niet meer actief

ik zou ook gewoon even testen.
    bij de kruidvat heb je er van 2 voor 5 euro dus das om te doen ;)

succes

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik zou zeker gaan testen succes !

Deel Deze Pagina