Ontzettende pijn boven in mijn buik... Ik heb zoiezo veel harde buiken..maar ik kon wer goed mee om gaan.. Nu kan ik bijna niks meer.. 10 meter lopen levert een harde buik op en naarmate de dag vordert krijg ik echt pijn boven in mijn buik. Het voelr alsof het helemaaal strak staat...soort bandenpijn en blauwe plekken gevoel...ik kan dan ook echt niet meer rechtop lopen.... Herkent iemand dit?? Zou ik de vl hiervoor moeten bellen??
je zou kunnen bellen als je het niet vertrouwd die mensen werken ook gewoon s'avonds hoor. Je kunt beter te vroeg bellen dan dat je al 5 cm ontsluiting hebt en ke kind met 35 wkn wordt geboren. Gewoon ffies bellen stelt jezelf ook meer gerust.
hoi dat kan ook duiden op zwangerschapsvergiftiging. mijn zus had dat ook , boven in de buik net of er een band wordt aangetrokken. wil je niet ongerust maken hoor maar ik zou het gelijk na laten kijken.
Dat je er al een week mee rondloopt....meteen even bellen hoor, zoveel pijn is niet goed en zeker met boven buikpijn moet je voorzichtig zijn omdat het kan duiden op zwangerschapsvergiftiging
Ik moet wel zeggen dat het echt alleen is als ik sta of loop. Zodra ik lig dan doet het geen pijn. Ben niet zo een beller... Zouden julie wel bellen?
Ik heb het ook. Vorige zwangerschap erger dan deze, gek genoeg. Het komt gewoon omdat er niet genoeg ruimte is. Buik is zo groot aan het worden en begint al zo hoog! Het is gewoon heel zwaar voor mijn ribben. Ik heb het vooral tijdens het zitten. Als ik lig of sta gaat het beter, want dan is mijn bovenlichaam meer uitgerekt en is er dus meer ruimte. Als ik loop, krijg ik ook snel een harde buik... Mijn inziens moet je echt even rustiger aan doen. Meer liggen, ook gedurende de dag. Zorg dat je buik zich meer kan ontspannen, anders worden het nog zware weken. Ik ben ook niet zo'n beller, maar dit moet je wel aangeven bij je volgende controle hoor! Het is inderdaad wel een symptoom van zwangerschapsvergiftiging...