Goed dat je gebeld heb... Hopelijk is er niks aan de hand en is de kleine gewoon aan het slapen in je buik!
Jeetje mappel...... Hoop dat alles goed is. Je moet niet zo bang zijn om te bellen ook. Als er iets is altijd bellen. Succes dalijk.... Denk aan je!
Jeetje dat is schrikken! Goed dat je gebeld hebt hoor! Ik als leek zou zeggen dat ze beter je kindje kunnen gaan halen, die voelt zich volgens mij niet meer lekker in jouw buik. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen, in ieder geval heel veel sterkte!!! En blijf naar je eigen gevoel luisteren!
Wat een vervelend bericht, daar schrik je natuurlijk enorm van. Veel succes en sterkte in het ziekenhuis.
Veel succes en goed dat je heb gebeld! Hopelijk is alles verder wel goed met de baby en met jullie! Succes en sterkte vandaag!
Heel veel sterkte. Ik denk ook als leek dat ze jou kindje moeten halen. Je hebt goed gehandeld door te bellen!! Ik lees al een tijdje berichtjes van je mee en duim voor jullie dat alles goed is. Sterke nogmaals!!
Pff, alweer? Echt ontzettend rot voor je! Ik hoop dat alles goed is en dat ze snel je kindje halen want al die stress die jij hebt kan ook niet goed zijn steeds. Sterkte meis!