Ik ben weer thuis wat er gebeurt is, is dat de baby is . gedraaid. Eerst lag het met de rug naar links, nu naar rechts. Mijn placenta ligt links voor, dus de baby trapt daar tegenaan, maar ik voel dat dus niet. Het was op de echo duidelijk te zien, baby beweegt, maar niks te voelen voor mij. Hartslag blijft helaas hoog, is geen oorzaak voor te vinden. Ben toch wel blij dat ik gebeld heb
Gelukkig dat alles er goed uitziet voor nu. Ik vind het wel apart dat je je kindje niet voelt omdat de placenta voor ligt. Deze ligt bij mij ook aan de voorkant maar wanneer daar een voet, hand elleboog of wat dan ook tegenaan komt, voel ik echt wel beweging.
GOed dat je gebeld hebt, nu ben je en gerustgesteld en weet je ook de oorzaak dat je het niet voelt. Blijven ze de kleine nu extra in degaten houden ivm hoge hartslag?
Goed dat je hebt gebeld! Wel raar eigenlijk dat je je kindje dan niet voelt, de placenta ligt bij mij ook voor, en ik voel elke beweging die hij maakt!
Hmmm een hoge hartslag lijkt me toch een teken dat je kindje het misschien niet fijn heeft. Snap niet dat ze je hebben laten gaan. Heb je nog aan de ctg gelegen?
Gelukkig dat het meevalt zeg! Ook ik heb mn placenta aan de voorkant en voel de baby heel goed, dus dat is wel apart, maar misschien is dat ook wel weer voor iedereen anders
He meis wat een opluchting! En voor mij ook gelijk een les aangezien ook mijn placenta linksvoor ligt! Lekker rustig aan doen en geniet lekker van de feestdagen!
Is het ook jullie eerste dan? Ja heel gek, nu inmiddels al wat uurtjes later, nog steeds niks gevoeld......maar op de echo bewoog het wel heel normaal!
Dat verschilt toch echt per persoon. Mijn placenta ligt deze zwangerschap voor en ik voel bewegingen een stuk minder als bij mijn eerste zwangerschap waar de placenta achter lag. Ik heb al vaker echo's gehad waarbij de kleine flink bewoog en ik niks voelde.... Dus het kan heel erg verschillen, want op andere momenten voel ik hem wel veel.