Ik snap er helemaal niets meer van. Dacht ik vrijdag dat ik ongi ging worden, is het tot nu toe een beetje bruinverlies en heb ik pittige steken aan beide kanten bij mijn eierstokken. Heb een negatieve test gehad en mijn nod zou rond 1 oktober zijn [als ik het ruim aanhoud]. Mijn man is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Iemand hier ervaring mee? Zouden het symptomen kunnen zijn?
Hoi ik herken dit wel! Me nod is ook 1 oktober dus.... Hoop het voor je meid! (Voor mezelf ga ik er overigens niet vanuit. Zou wel erg veel geluk zijn met ons zwakke zwamteam) Liefs en suc6! Marjo
Helaas zijn de toch doorgekomen. Het begint bij mij altijd in één keer dus dit vond ik erg raar, heb dit nog nooit gehad. Maar ja, op naar de volgende ronde. En Muuske: hopelijk goed nieuws
Hoi ! Die steken dat herken ik. Ik heb ze sinds een dag of 4, dacht eerst aan buikgriep (heerst nogal hier) maar als je googled kom je ook op deze sites.... Ikzelf zou volgende week ongesteld moeten worden. Maar heb sinds gisteren ook een rare, zoetige, smaak in mn mond. Zou het dan toch.... Heb je verder al eigenaardigheden aan je lijf ontdekt? DUIMEN !