geen menstruatie, wel aan de pil

Discussion in 'Eerste symptomen' started by LdJ, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hallo dames,

het volgende, ik slik nu een jaar de ethinylestradio/levonorgestrel Sandoz 0,03/0,15 mg.

Heb altijd veel problemen met me menstruatie gehad qua onregelmatig etc.
    ook tijdens het slikken van deze pil heb ik veel doorbraakbloedingen en hangt de rode vlag meer uit dan niet. Alleen nu is het geval dat ik een maand heb overgeslagen?

Is dit normaal tijdens pil gebruik of moeten me alarmbellen gaan rinkelen?

2. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Het ligt er even aan hoelang je aan de pil bent; ik heb het me laten vertellen dat t normaal is in de eerste paar maanden maar daarna niet meer. Ik zit ook in t zelfde schuitje, al vanaf mijn vorige strip. Tot op heden echter nooit last van gehad. Ik ben naar de HA geweest en die maakte een uitstrijkje. Niets aan te bekennen, zag er goed uit en nou op de 14e mag ik naar de gyneacoloog. Ik raad het je aan om ff naar de dokter te gaan, want t is iig niet normaal. Gebruik ook dezelfde pil.

3. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Ps. Niet goed gelezen, sorry. Een jaar.. Hmm zou alsnog naar de dokter gaan.. Misschien moet je wat anders proberen?

4. LdJ

LdJ Niet meer actief

Verder niemand ervaring hiermee? en wat het eventueel zou kunnen zijn?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor de zekerheid even testen.

Is het negatief, dan kun je je huisarts ook altijd nog even om advies vragen.

6. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ik heb net een test gedaan. Negatief. zoiets hoeft toch niet perse met ochtend urine? Toen ik wel zwanger was ook niet met ochtend urine en die was wel positief

Share This Page