Ik voel haar heel weinig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo,

Is 't normaal dat ik me kleine meid weinig voel?
    Paar weken terug voelde ik haar vaker dan nu.!
    Moet ik me zorgen maken, of is 't normaal dat ik me meisje nog niet zo vaak voel?

Groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je hoeft haar nog niet dagelijks echt een aantal x te voelen geloof ik. Pas bij 28 weken ong.

3. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    als je je zorgen maakt en het voelt anders aan dan anders bel gewoon de vk dit had ik dus ook met mijn dochter met 36 wk alleen was het voor haar telaat ik wil je niet bang maken maar neem gewoon actie als jij je er nieet goed bij voelt
    veel liefs sofaan

4. Niet meer actief

Had ik ook en heb toen VK gebeld die heeft mij toen hartje laten luisteren waarna ik ontspannen werd en de baby zich gelijk liet voelen :)

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je placenta kan ook nog verplaatst zijn, als die voor ligt dan voel je minder. Als je je zorgen maakt kun je altijd je vk bellen meid, daar zijn ze ook voor!

6. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan heel goed dat je beeb niet altijd even vaak voelt! Vanaf 28 weken moet je je kindje sowiezo dagelijks meerdere keren per dag voelen.
    Wat je kunt doen is ontspannen op de bank gaan liggen en je handen op je buik leggen. Of even een paar duwtjes tegen de zijkant van je buik. Waarschijnlijk wordt het dan wakker en zul je het voelen.

7. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Dank je meiden...
    Ik heb een babysound waar ik haar hartje zelf mee kan luisteren en die klopt aardig hard!
    Gisteravond voelde ik haar wat vaker.
    Ze wou me gewoon even bang maken :)

8. Niet meer actief

Tussen de 24 en 28 weken voel je baby het meest. daarna neemt het af, omdat de kleine steeds minder ruimte krijgt.

Deel Deze Pagina