Hallo dames, daar ben ik weer Ben erg benieuwd naar de mixjes die er komen gaan. Zelf ben ik NL/Indo en de papa van mijn baby is van Antilliaanse afkomst.. wat zijn jullie mixjes?
Ik ben Pools/Duits, mijn man is van Duitse afkomst. Maar beiden 2e generatie. Merk je dus eigenlijk niets van hihi. Qua uiterlijk dan he. Behalve de neus...*blush*
Ik ben (half) Indo en mijn vriend is NL. Ons zoontje lijkt heel erg op mij. Indo neusje en mondje en hij is ook een beetje donker .
Ik ben 100% NL en mijn vriend is kwart Indo maar heeft een heel donker uiterlijk. Ik ben zelf heel blond met grijze ogen en hij zwart met bruine ogen dus ik ben zo benieuwd naar de mix
Allemaal mooie mixjes hier! ik ben zelf ook zo benieuwd naar mijn kleine meid. Ik heb donker haar en groene ogen,en de vader van mijin kleine is bruin, zwarte haren en hazelbruine ogen...ik kan echt niet wachten
Ikzelf ben blond met blauwe ogen, mijn man is getint, zwarte haren en hele donkerbruine ogen Mixresultaat nr1: ons zoontje is getint, heeft dezelfde ogen als papa en heeft bruine haren. Ben benieuwd hoe onze 2e mix eruit ziet
manlief hollands, en ik 3 kwart frans... ons dochtertje is kei blond/rossig knal blauwe ogen en wit ons manneke voor nu beetje getint nog wat zwarte haartjes die aan t uitvallen zijn en dezelfde kleur tevoorschijnkomt als bij onze meis hij is nog wat getint maar trekt ook weg en ook knal blauwe ogen beide zijn getint geboren en met koppie zwart haar
Ik zelf ben Nl/duits: lichtbruine haren, blauwgrijze ogen, en m'n vriend is Colombiaans: donkere huid, bruine ogen en kroeshaar. We hebben al een dochter van bijna 2. Ze is het eerste jaar spierwit geweest ( net als ik ), met steil donker haar en blauw grijze ogen. rond dr eerste verjaardag kreeg ze krullen, en dat is nu inmiddels een bos minikrulletjes, ook heeft ze een licht caramel tintje gekregen, maar dr ogen zijn licht gebleven, Ben nu 33 weken in verwachting van onze 2e dochter.. ben benieuwd!
Ik ben NL en mijn man Turks. Ik ben blond en blauwe ogen en manlief zwart/donkerbruin haar met bruine ogen! Ben benieuwd!!! Nog niet zwanger, maar zijn druk aan het proberen
voor de gene die het nog niet weten he K1986 ik ben nl en heb blauwe ogen stijl donkerblond haar,, 178, en vader van de beeb surinaams/hindoestaans bruine ogen zwart haar met kleine pijpenkrulletjes en is 180 ... dus wat voor combi gaat hier uit komen ze zal cker heel cker heel mooi worden xxxx
mijn man is100%nederlands en ik ben100% zuid-koreaans dus ons zoontje heeft van allebei iets de ogen zijn donkerbruin net als die van zijn moeder het kleur haar heeft hij van zijn vader (lichtbruin) hij zal ongeveer net zo lang worden als zijn vader zelf ben ik niet zo groot1,57 en mijn man 1,89
Wij zijn allebei vreselijk Nederlands . Man heeft heeft lichtblond haar en blauwe ogen. Ik donkerbruin haar en groene ogen. Ons manneke is precies papa, behalve dat zijn oogjes bijna zwart zijn zo donker!
ik: srilankees Man : NL Kindje 1: Mokka kleurtje, donkere ogen zwart haren. lijkt veel op mij Kindje 2: blank, snel bruin, bruine haren en donkere ogen. lijkt veel op papa ben benieuwd hoe kindje 3 eruit komt te zien
Ik - 50% NL 50% Israelische Hele lichte huid, lichtblauwe ogen, bijna zwart dik haar, klein van bouw. Papa - 50% NL 25% Amerikaans 25% Iers Donkere huid (ik noem hem indiaan ), lichtblauwe ogen, grote bouw, zwart haar. Bij ons allebei is het zo dat we er niet iets heeeel erg buitenlands is aan ons maar we net dat fleugje 'anders' hebben waaraan mensen toch wel zien dat we mixen zijn.. Onze dochter is dus echt een explosie van allerlei ... Ze heeft al echt zwart haar en mijn mooie blanke huidje, voor de rest is het allemaal nog een beetje een verassing!
Mijn man is zelf al een flinke mix: kwart Indo, kwart Fries, kwart Chinees en kwart Amsterdammer hihi en ik gewoon hardstikke hollands. Wel heeft mijn man het meeste Chinees/Indo bloed inzich, is getint heel donker haar maar wel knal blauwe ogen en een beetje rossig haar in zijn baard. Ik ben juist weer donkerblond met bruine ogen en een heel klein beetje rode gloed over mijn haar. Dus achja we wachten af, maar hoop eigenlijk wel dat het pinda er doorheen komt, vind dat zo mooi.