Hallo mensen .. Ik heb een speciale zwangerschaps test gehaald, die je 6 dagen voor je Ongie kan doen om te kijken of je zwanger bent... Deze test heet Mat Care Ultra , dus erg gevoelig! ik deed vanmorgen de test,en een heeeeel licht streepje .. gebruiksaanwijzing zeg , licht streepje is ook zwanger, over 3 dagen opnieuw doen .. dus ff afwachten nog, maar wat denken jullie over dat HELE lichte streepje? Moet zeggen de laatste dagen wel rare dingen .. Sinds vandaag beetje last van mn (.)(.) ik drink veel, maar ik plas nu meer,maar urine is donker,last van mn onderbuik een beetje, heb ik honger wil ik gaan eten,neem ik een hap en hoef ik het niet meer,hoofdpijn iedere ochtend bij het opstaan .. Dit zijn dezelfde dingen als mn vorige zwangerschap( helaas miskraam geweest) behalve de donkere urine ... Ik hoor graag van iemand een antwoord, ben zooo opgewonden erover .. maar ook zo blij als het ook zo is dat ik zwanger ben,want ja ... t was mn grootste wens na mijn miskraam in Janu 09 ... Liefs Mathilde
Hoi meid, Weet wat je bedoeld, heb hetzelfde... Moet de test van Matcare uit elkaar halen, om het streepje te zien, begin van de week was hij helemaal blanco... Verder bijna zelfde klachten,veel drinken en plassen..geen honger, maar wel moeten eten, anders beroerd worden. Verder heb ik wel enorm last van mijn (.)(.) en mijn banden en opgezette buik laatste week! Ook ik wacht de komende dagen nog af voor ik weer test
hallo Dames ik heb een vraagje wel test van mate care hebben jullie gebruikt de nieuwe of die je in een urine potje moet houden? ik heb ze vandaag ok bestelt ik heb de mate care ultra bestelt die je gewoon in een urine straal kunt houden ik moet nog 2dagen voor ik kan testen spannend ! ook ik heb verschillende syptomen zoals last van me borsten misselijk vooral na het eten meer last van pukkels opgezette buik Liefs Roxanne