Ik voel ook helemaal niets. Misselijk ben ik niet, en vorige keer ook niet. Vorige keer was ik wel heel moe, maar nu ook niet. Ik had wel last van gezwollen borsten, maar dat kan ik nu lastig beoordelen omdat ik nu borstvoeding geef. Vind het wel vreemd. Maar het kan nog komen idd. En liever dit dat dat ik de wc vaker zie dan de woonkamer.
Ik heb ook weinig tot geen symptomen, ben wel beetje moe en wat labiel... Maar ben zo wie zo een emo typ Vind het ook wel heel eng. Maandag de eerste echo en ben best bang dat het hartje niet klopt...... :S Froukje
Nee ook mijn ei heb ik niet gevoeld. Ik weet dmv de persona wanneer deze is geweest dus dat is vals spelen hihihi
Ik heb ook echt nergens last vast, beetje gevoeligere borsten, iets sneller moe en wat pukkeltjes... oja en uitslag dat vind ik wel vaag maar de verloskundige van vanmorgen zij dat het geen kwaad kon en dat ik het met wat mentolgel kon verzachten....
Ik ben 6 dagen overtijd, geen ongi dus en 3 negatieve testen, ra ra? Af en toe een vlaag van vage misselijkheid en buikpijn wat doortrekt naar mijn lies. Zelf heb ik het idee dat dit vanuit mijn rug komt maar dat mogen ze bij fysio uitzoeken, daar loop ik toch al. Niet fijn deze onzekerheid. Inge
hoi ik ben nu bijna 7 weken zwanger en ben alleen moe en heb grotere (.)(.) gekregen. heb al 2x een grotere bh moeten kopen. verder helemaal geen last van misselijkheid.