er wacht ons zware tijden .

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hallo iedereen ,er moet mij toch iets van m'n hart ,we hebben besloten om te verhuizen ,en eerlijk gezgd ik zie er tegenop .en het is nu wel de moment om het te doen ,want binnen minder dan drie manden is ons kindje daar .dus veel keuze hebben we niet .maar ja we staan ervoor en we gaan ervoor

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    heel veel suc6 met verhuizen
    kan me voorstellen dat je er tegen opziet

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Heel veel succes met verhuizen.
    Wij zijn nu midden in een verhuizing we gaan vrijdag helemaal over en ik ben zo blij dat ik nu een huis heb gekregen en niet een paar maanden later kan nu rustig de babykamer enz doen.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    M'n achternichtje is kort voordat ze is uitgerekend ook verhuist.
    Ze was blij dat alles goed is gekomen, en heeft een hele lieve babykamer gemaakt.
    Als ze eerst in het andere huis was gebleven had haar baby niet een echte babykamer gehad, maar een voor tijdelijk,
    dus dat is ook niet leuk.
    Ze is blij dat ze het heeft gedaan.
    Succes met de verhuizing...

5. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Suc-6 meid met verhuizen!!! we zullen aan je denken!!!

xXx Joy

6. Niet meer actief

heel veel succes met verhuizen..

Wij zijn ook verhuisd toen ik zwanger was..kost best veel energie..maar je zwangerschap gaat dan ook lekker snel..tenminste bij mij wel..
    vorige week maandag waren we klaar met alles wat we af wilden hebben voor de kleine werd geboren en dinsdag braken mn vliezen..duss net op tijd klaar 8)

Maar kan me voorstellen dat je er tegen op ziet..maar komt allemaal wel goed..heel veel succes ;)

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Heel veel succes! :D

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hebben 2 maanden voor mijn bevalling nog heeeeeel veel gedaan aan ons huis!

Ik had op ene gegeven moment zo'n hoge bloeddruk dat de vk het niet goed vond om er nog zo mee bezig te zijn. Dus ik heb niks meer gedaan en hub heeft zich uit de naad gewerkt.

Nu zijn we voor een 2e bezig en we zijn weer naar een ander huis opzoek. haha hardleers hè!

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ach meid, wat zijn zware tijden??? zware tijden zijn als je niet meer weet waar je het zoeken moet dat kwam vroeger veel meer voor dan nu...

je hebt nog 3 mnd de tijd, en verhuist ben je zo, ik weet natuurlijk niet of je in een huurwoning woont (nu) of in een koopwoning, maar als je een mannetje hebt met 2 rechterhanden en je kunt zelf ook wat moet het makkelijk te doen zijn toch, en wat is er dan mooier om helemaal "nieuw"te beginnen????

veel succes en maak jezelf niet gek doe lekker rustig aan laat lekker alles doen, komt heus wel goed allemaal...

10. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik ga ook verhuizen ben dan 8 tot 9 maanden. ;) Huis gekocht en week later kwam ik erachter dat ik zwanger ben.

Heb goede voorbereidingen getroffen. En lijkt nu allemaal wel tot in de puntje OK. Ik denk wel dat het allemaal goed komt. En zo niet, dan stellen we weer bij.

Gelukkig weet je niet altijd wat er morgen gebeurd.....

Toy Toy met de verhuizing.

gr. cassandra

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Boh meid, ik leef met je mee... Wij zijn 2 maanden geleden ook verhuisd en het was echt zwaar doordat ik zwanger was en de puinhoop wat het met zich meebrengt... Ik denk aan je! Succes ermee!

12. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Allemaal heel veel succes met verhuizen!

13. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    ik moet nog zo'n 6 weken en zit echt midden in de verbouwing, zijn naar schatting 3 weken voor de uitgerekende datum klaar.
    Raad het niemand aan, maar de tijd vliegt zo inderdaad wel om! haha

In iedere geval succes ermee!

14. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    idd een groot voordeel. De tijd gaat wel hard!
    Ik wens degene die gaan en aan het verhuizen zijn veel suk6!

Charlotte

15. mamakjell

mamakjell Lid

14 jun 2006
    7
    0
    0
    Moet er veel in het nieuwe huis gebeuren???? Want dat is vaak het meeste werk, en neem op tijd je rust want het wordt ook nog zwaar als je kleintje er eenmaal is

succes

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    In de kraamweek was mijn man druk aan het verbouwen in ons nieuwe huis, we zijn verhuisd toen Lotte 4-5 weken oud was. Ons huis is nog steeds niet af zelfs niet nu we er al bijna 10 maanden wonen.

Enige advies wat ik je wil geven is: laat het over je heen komen en stel duidelijke prioriteiten over wat echt gedaan moet worden en wat kan wachten.

17. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    heel veel succes kan me voorsteleln dat je er tegenop ziet!!

Deel Deze Pagina