ik voel het gewoon.......?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meliske, 9 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hallo,

Ik had het vorige maand heel erg wist het bijna zeker ik had echt het gevoel zwanger te zijn maar toch kwam de menstruatie.
    Het zou maar goed kunnen dat het al in een vroeg stadium is afgekomen.
    Ik las ook op internet dat het vaker gebeurd.
    Nu is het weer afwachten vandaag de ei sprong.
    Heb wel raare steken in me buik dan onder me navel dan er boven dan in me zei en last van me rug.
    Ook ben ik sinds een week erg moe maar verwacht dat het niet dat het van de zwangerschap zou zijn.
    Verder kan ik me hoofd nergens bij houden vergeet alles.
    Misschien ben ik er teveel mee bezig.
    Wat wel raar was dat ik vandaag baby spulltjes zoals slabbertjes en spuugdoekjes hebt gekocht.
    Mijn man zei al koop nog niks kijk maar eerst of het zover kan komen.
    (ivm leeftijd 36)
    Nou jullie horen het wel.
    Goetjes Lover

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Wat fijn lijkt me dat als je het zo zeker voelt. Maar het probleem is volgens mji dat je totdat je het 1x meegemaakt hebt nooit zal weten hoe het voelt en dus gewoon in spanning zal zitten. Ik neem aan dat de meiden die deze overduidelijke gevoelens meteen hadden in evt eerdere rondes ook gewoon in spannning hebben gezeten, toch???

Plannetje: duimen dat je 2 of meer kindjes mag krijgen, dan kan je bij 2e en verdere tenminste symptomen of gevoelens herkennen :D

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik had wel een gevoel en ik had ook al heel vroeg klachten, pukkels, kramp in onderbuik, zere borsten maar omdat het pas de 1e ronde was en mijn spiraaltje er net uit dacht ik dat ik misschien ook wel eerder ongesteld zou worden of zo.....

Doordat voorgevoel ging ik echter wel te vroeg testen en teste daardoor steeds negatief, daar werd ik wel heel erg gefrustreerd van want ik kreeg met de dag meer het gevoel dat ik zwanger was alleen die stomme testen zeiden van niet!!!!!!!!!!!!!

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ik had met mijn eerste zwangerschap een sterk voor gevoel ondanks dat ik nog in mijn eerste ronde zat en verder helemaal geen symptomen had.
    En idd eerste ronde zwanger.
    Met mijn 2e had ik meteen last van hele pijnlijke tepels en toen wist ik het al.
    En ja hoor...ik had gelijk.
    Nu was ik 4 dagen overtijd en nog niet echt veel symptomen....wel iets vaker naar de wc en pijn in mijn onderrug.
    En het super gevoel dat ik zwanger was.
    En je ziet het haha zwanger :D

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou dan hoop ik dat mijn voorgevoel ook klopt en dat ik morgen een vette + test! Want o o o wat is dit heerkenbaar!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    DUIM, DUIM, DUIM, DUIM :) :) :) :) :)

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Het enige wat ik deze maand had is "een goed gevoel" wat ik de twee maanden ervoor niet echt had. Verder valt het niet uit te leggen.

Deel Deze Pagina