ga morgen bellen . aan de ene kant zou ik er blij mee zijn en aan de andere kant niet want mijn vriend wil wel maar t kan niet zegt ie (geld) laatst hadden we t erover en toen zei die glas hard als je zwanger zou raken dan laat je t maar weg halen !!!:x
Het buikje vind ik dan niet zo overtuigend zwanger.. ziet er wel zo uit, maar zo'n buikje heb ik ook.. als ik m laat hangen.. dan ziet ie er ook uit als een mooie 6 maanden buik.. ZUCHT..hihihi.. Maar je kent jezelf het beste... Dat schopjes voelen heb ik heeeel vaak.. tis heel herkenbaar als schopjes idd en het zijn bij mij echt mijn darmen.. zelfs manlief kan t voelen soms.. laatst lag ie met zijn hoofd op mijn buik en schrok er van..hihhhi... Meid.. als de gedachte eenmaal in je hoofd zit zit t niet in je achterwerk (ik denk.. ik zeg t maar ff netjes.. tenminste dat is bij mijzo.. heb je geen lieve vk??? Hier afgelopen cyclus ook gedoe met 2 posi testen na menstruatie en daarna negatief.. dus vk gebeld.. en kon meteen komen voor een echo.. puur om t zeker te weten.. zo lief.. er was niks te zien..en dat had ik ook verwacht.. maar goed.. das ander verhaal.. ik bedoel maar.. misschien kun je als je ha niet wil mee werken een vk bellen.. die zijn op dit gebied vaak net iets gevoeligier.. Succes meid..
Lijkt me vals alarm maar zou het ook zeker even laten checken! Als je al schopjes voelt ben je al een tijdje onderweg. Succes!
baal er van dat ik pas volgende week terecht kan ben net even op bed gaan liggen en voel t nog steeds ook steeds op dezelfde plek links onderin mijn buik ..... ook zag ik t
eeen vriendin van mij was 24 weken toen ze erachter kwam, ze is meteen na de bevalling opnieuw zwanger geraakt, heeft ook bloedverlies gehad....ze heeft nu dus 4 kids, waarvan de jongste 2 iets van 10-11 maanden schelen.... een oud klasgenootje kwam er tijdens de bevalling pas achter, ze slikte de pil, werd gewoon ongi, maar was was 1 dag later mama.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Oh, moedeloos zou ik ervan worden!!! Ik vind het ook een zwangerschapbuikje hoor. Aan de andere kant had ik ook 'plopjes' in m'n buik toen ik niet zwanger was en wist zeker dat ik niet zwanger kon zijn. Heb zelfs stiekem genoten van die 'plopjes'. Het was even weer zoals in m'n zwangerschap. Heb dat trouwens best een tijd gehad. Niet op dezefde plek. Kun je niet nog een laatste test ertegenaan gooien? Kruidvat 2v5,- Ik bedoel als je in verwachting bent, zou je toch verwachten dat het HCG een keer zichtbaar moet worden? Ik zou er toch nog een proberen. Dinsdag is zo'n eind weg he!!! Succes meis! Groetjes Claire
ja t is bij mij steeds op dezelfde plaats dat is t rare . en di duurt lang idd kan er niet terecht ze zijn met vak en komen maandag terug maar dan moet ik werken dus kan op zn vroegst pas di , als ik meteen kan komen . kan wel naar een vervanger gaan maar ken mijn eigen huisarts nauwelijks om dat ik verhuisd ben en een nieuwe heb . dus om naar een wil vreemde te gaan ..... miss toch nog een test halen dan !!?? ik heb ook nog een angel sound maar die is kapot (uitgeleend geweest) pppfff
Wat Luukske zegt heeft een collega van mij ook gehad.. was zo druk met verhuizen en verbouwen bezig.. viel alleen maar af (en was al zo slank).. was constnat moe, maar verder niets bijzonders.. is ook logisch in zo'n drukke periode... op een gegeven moment wat buikpijn enzo.. misschien blaasontsteking dus maar ff afspraak bij de ha gemaakt.. die heeft even gecheckt.. euh mevrouw... u heeft 7 cm ontsluiting.. ambulance gebeld en ondertussen heeft hubbie ouders en schoonouders gebeld.. euh.. ze moet naar t ziekenhuis.. Oh waarom dan?? is t erger dan een blaasontsteking??..euh.. ja.. ze is aan t bevallen!!!!!... nou je kon mij opvegen toen ik t hoorde... ze beviel van een dochter. 3700 gram en 50 cm... waar t gezeten heeft.. ik weet t niet.. ze heeft nooit iets gemerkt of gevoeld.. ik heb ook nooit een buikje gezien... Bij dit soort verhalen dacht ik altijd.. ja tuurlijk.. je MOET wel iets voelen of zien, maar nu zat ik er zelf dagelijks met mijn neus bovenop.. t was echt niet te zien.. ze is zelf amper 60 kg... Zij en dochterlief waren kerngezond.. gelukkig is t geen drinker en roker... mijn collega.. zo zie je maar.. alles is mogelijk!!
happy mamma.. waar kom je vandaan.. ik heb ook nog wel een angelsound liggen... zo weet je het snel genoeg of even naar de kijkshop
ik zou niet wachten tot dinsdag maar gewoon een afspraak met de vervanger maken. Daar zijn de vervangers voor.
Jemig! Ik vind het gewoon spannend! Ik ging dus echt niet wachten tot dinsdag.. belde of de vervanger of de vk! Man je wordt gek ja op deze manier.. dus ik zou zeggen Bellen!!!!!
heej, ja kan twee kanten op. zo'n buik had ik ook vanwege wat last van darmen.Enorm kan ie daarvan worden. iedereen dacht dat ik 25 weken ver was en ik was niet eens zwanger. Ik voelde ook een soort schopjes maar dat was ook lucht of trekkingen van darmen. Aan de andere kant had ik gisteren al de huisarts gebeld om te checken. je weet nooit. even uitsluiten dus.......niet mailen maar bellen haha.