Kan ik nog een beetje hoop hebben..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arian, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik zal even uitleggen hoe het zit. Ik ben vanaf Oktober gestopt, de eerste cyclus was 26 dagen en de tweede was 36 dagen. Nu weet ik dus niet precies wanneer dus mijn NOD is, ik denk wel deze week...

Nou voel ik al vanaf vorige week vrijdag, ongi-krampen en buikpijn enz.. Dus ik dacht het, oh het komt eraan, kan wel een glaasje meedrinken.. ;)

Maar het is er nog niet, heb wel al 2 testjes gedaan op dag 26 en 27 van de cyclus maar beide negatief...

Kan ik nog een beetje hoop hebben? Of kan ik er al vanuit gaan dat het dus idd negatief is... :(

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hou rekening met ontpil-effecten (als je tenminste gestopt ben met de pil): dan kun je dus een hoop klachten hebben die te maken hebben met ''resetten van je cyclus''...Ik wil je hoop niet ontnemen maar ik ben bang dat het te maken heeft met ontpillen.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    klinkt idd als ontpillen, maar zolang je nog niet ongesteld geworden bent kan je hoop hebben hoor meis ;)

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk dat het 2 kanten op kan aangezien je nog niet voorbij je langste cyclus bent. En inderdaad na het slikken van de pil zou je menstruatie wat meer onregelmatig kunnen zijn. Hoeft niet maar zou kunnen.

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Zijn er meer mensen die eerst nega hebben getest en later toch posi?

Deel Deze Pagina