14wk en harde buiken??? Wie o wie??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanntje, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hoi meiden,

Poehpoeh, wat een nacht. Ben nu 14 weken zwanger en volgens mij had ik harde buiken vannacht!! Werd om de haverklap wakker met een hard bolletje op m'n buik. Nu is ie weer lekker pudding achtig haha.
    Nu kun je harde buiken bij een 2e schijnbaar sneller hebben?
    Bij m'n dochter had ik het bij 20wk voor t eerst... Had een gevoelige baarmoeder die erg reageerde op aanraking en volle blaas.
    Heb gister een erg drukke poetsdag gehad hier, gevolg daar van? In combi met de volle blaas snachts? Stapje terug nemen, of zou t niet al teveel kwaad kunnen?
    Dan denk je weinig zorgen te hebben omdat t niet je eerste zwangerschap is... Maar tis elke keer weer anders!!!
    Wie o wie herkent dit?

Liefs

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik had het ook, advies vk was ook echt een stapje terug. Mijn eerste reactie was dan ook, nu al??

Vorige met 20 weken minder werken ivm harde buiken (nachten wakker liggen door de pijn), maar nu kan ik nog normaal werken..

3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Bij de tweede zwangerschap harde buiken vanaf 12 weken

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hier ook harde buiken.. Bij de eerste vanaf 15 weken... Nu bij de tweede begon het al met 14 weken.. Vk heeft mij niets verteld over minder werken ik had een zittend beroep. Mijn buik reageert heel snel op aanraking en de bewegingen van de baby. Bij de 2de konden ik en mijn man de baby met 14 weken al goed voelen.. Maar als je er niet gerust op bent dan gewoon ff met je vk overleggen

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier zijn ze ook alweer aanwezig. Bij mijn eerste zwangerschap vanaf de 15 weken, nu al bij 13,5 week.
    Vorige zwangerschap heb ik geheel plat gelegen, hoop dat dat nu niet gaat gebeuren :(

6. Jax

Jax Lid

5 dec 2012
    79
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook veel last van. Wordt er in de ochtend wakker mee. Volgens de huisarts best normaal, maar wel een teken dat het rustiger aan moet. Dit is ook mijn tweede zwangerschap en dan schijn je er idd veel vroeger last van te hebben.

7. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Had ik ook al erg vroeg en met week 16 werd er een blaasontstekking ontdekt....... kan er mee te maken hebben, een blaasontstekking voelt als je zwanger bent heel anders dat als je niet zwanger bent..... ik had het gewoon echt niet door!

Deel Deze Pagina