Hoi!! Mijn mannetje van bijna 11 maanden krijgt nog ongeveer 3x BV.Hij eet geweldig goed ( a la Rapley). Nu wilhet geval dat de voeding van smiddags al een week of 2 erg rommelig gaat, dwz, erg afgeleid, veel loslaten en weer aanhappen en kort drinken. Sinds een dag of 2 echter,is ook de avondvoeding ( voor het slapen gaan, meer lol en spelen dat ontspannen voeden.. Hij laat los, gaat gillen, big smile en dan of biijten ( zachtjes) of even knijpen in de tepel.. Hij doet dit vnl als hij nog niet erg moe is.Somds valt hij nog wel eens in slaap aan de borst.Ik leg hem dan even niet aan,wacht even en probeer het dan weer maar hij blijft ondeugend.. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Ik hoop niet dat hij er al genoeg van heeft want wil graag minimaal 12 mnd voeden eigenlijk.. Maar goed.. ik ben benieuwd of dit mogfelkijk het einde vd BV is?? Ik zet nog welff door hoor maar ben beniewd naar jullie ervaringen. Groetjes Jellie!
Geef je nog ander vocht behalve borstvoeding. Voor de bv is het het beste om geen ander vocht bij te geven, dan blijven ze vanzelf wel drinken. Maar dat snel afgeleiden heb ik hier ook. Mijn dochtertje is nu 8 maanden, maar ze vindt alles interessanter dan drinken. Ze laat dus heel vaak los en zit dan om zich heen te kijken. Ik maak er meestal niet zo'n punt van, ik laat haar gewoon even later nog eens drinken.