Hoi! Mijn man was dit weekend met een vriendengroep op vakantie. Nu blijkt dat er in deze groep al een hele tijd een geheim rond doolt. Eèn van de leden van de vriendengroep blijkt al 4 jaar (!) vreemd te gaan met de vriendin van zijn beste kameraad. Ze hebben die jongen zelfs een jaar in huis gehad wegens scheiding van hem. Dit weeeknd was die jongen die slachtoffer is er niet bij en de dader ook niet. Maar er werd wel over gesproken. Niemand, maar dan ook niemand zou zijn bek open trekken tegen de jongen die slachtoffer was. Allemaal onder het mom van "ik bemoei me er niet mee" Nou, mijn kerel dus wel. Hij heeft het hem vandaag verteld en nu is het dus "all hell breakes loose" ... Hij heeft zijn vriendin ( tevens moeder van zijn kind, ze hebben samen een dochter ) de deur uit gezet. Hij leeft dus al 4 jaar in een leugen.. Zo erg.. Pffff. Moest het ff van me af schrijven hoor. Mijn man is nu bij hem, al een paar uur. Ik zit me hier op te vreten en wordt continue gebeld door iedereen van de groep.. Pfff.. lekker dan!
o wat lastig!! Mijn tip, probeer je vriend te steunen waar kan, maar probeer niet tussen de 2 mannen in te gaan staan. Dan hebben jullie het straks gedaan.
Oh bah wat een vervelende situatie!! Heel knap van je man om het toch te vertellen .. Ook heel moedig! Veel sterkte .. Ik hoop dat eea straks weer een beetje goed gaat in de vriendengroep, en ze niet je man als de boeman gaan zien. Het is tenslotte die ander die de boel kapot heeft gemaakt!
nja de vingers wijzen dan altijd naar degene die ze mond open doet en neit naar degene die fout was.. maar weet je... jullie zijn eerlijk.. en houden niet andermans leugens in stand..dat telt ook voor wat! miss zien ze het nu niet allemaal zo.. maar eerlijkheid boven alles!
Als ik heel eerlijk ben had ik met "de dader" toch al niks.. Het maakt mij niet uit of ik hem nog zie of niet. de ander "het slachtoffer" ken ik al zolang ik mijn man ken. Die staat veel dichter bij me. Vandaar dat het me ook zo aangrijpt. En ook zeker omdat er een kind in het spel is. ( ze is dit weekend nog jarig ook.. ) Kijk, als 2 volwassenen elkaar besodemieteren..niet netjes en o zo verkeerd.. maar met een kind(eren ) in het spel..
Jeetje dat is heftig, 4 jaar!!! Wel knap dat jouw vriend het wel gezegd heeft, ben alleen benieuwd hoe de rest van de vrienden daar over denken. Maar ik denk altijd maar, hoe zou ik het vinden als.....en daar hou ik me dan altijd aan vast. In dit geval zou ik het wel willen weten. Wat me alleen te binnen schiet, hoe oud wordt hun dochtertje?
Ik wil even zeggen dat ik het zo KNAP vind van je man dat is nou een echte kerel die er wat van durft te zeggen, echt heel knap!! Petje af voor hem en benaar trots dat je vent zo'n goed geweten heeft en zo eerlijk, respect!
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Vriendin A ging vreemd met de vriend van Vriendin B al een tijdje. Toen ik erachter kwam heb ik vriendin A gezegd, je vertelt het zelf of ik doe het. Allerlei smoesjes steeds van A en uiteindelijk heb ik het vriendin B verteld. Nou heb een hele bak over me heen gehad van de vreemdgangers maar B was er blij mee! Vriendin A hele tijd niet meer gezien, kwam haar laatst tegen na twee jaar niet gezien te hebben. Ze heeft nog een tijdje met hem samengewoond totdat ze erachter kwam dat hij toen weer vreemd ging..
Zo wat ontzettend moedig van je man! Wees maar heel trots op hem. Heel goed dat hij zo voor zijn vriend op komt.
ja vind het ook wel knap van je man zeg...geen 1 die wat zegt en je man uiteindelijk wel...daar moet je toch wat moed voor hebben vind ik! maar wel goed natuurlijk! 4 jaar zeg, hoe kun je daar niet achter komen vraag ik me dan af...jeetje wat een tijd en wat een el u el
Ik vind het ook goed van je man. Ik hou niet van schijnheiligheid en doen alsof er niets aan de hand is. Wat vreselijk zeg.. 4 jaar.
oooeee dat is erg! ik heb vorig jaar zoiets meegemaakt..ging over mn broer en zijn vriendin (s) S. ging goed om met een vriend van haar VADER. een beetje té goed. ze vertelde altijd vol passie over hem en vooral tegen mij en mn zus. wij hadden al zoeits van hmm je praat wel erg vaak over hem en je bent wel erg vaak bij hem..maar goed als mn broer dat ok vindt, wie zijn wij dan? op een gegeven moment waren we het zat en dachten van fak it we gaan het met mn broer erover hebben. bleek dus dat hij er al een tijdje mee in zn maag zat maar er niks van durfde te zeggen omdat hij dacht dat hij dan als de zeurpiet zou overkomen. nou wij hem alles vertellen wat S. aan ons vertelde ook dingen die hij nog nooit van haar heeft gehoord. DIKKE TRANEN! heb mn broer nog nooit zo zien huilen. diezelfde avond maakte hij het nog uit met haar. niet alleen op basis van wat wij hem allemaal hadden verteld maar ook zijn eigen gevoel zei van er klopt iets niet. later is hij naar het huis van haar vader gereden om hem uit te leggen wat er was gebeurd, ze konden het goed vinden. haar vader was enorm kwaad en teleurgesteld in haar en ging samen met mijn broer naar het huis van die man toe. de vrouw van die man deed open maar zij wist van niks want ze zat vaker in duitsland voor haar werk. ze keek dus erg verbaasd toen ze mijn broer en de vader van S daar zag staan. nu spreekt die vrouw alleen spaand en broer gebrekkig spaans dus probeerde hij haar uit te leggen van joh zo zit het en ook weer DIKKE TRANEN. erge was nog dat S op dat moment "gezellig bij hun op de bank zat! dus zij rende naar de deur en begon te slaan en te schelde enz. de vader van S naar binnen stormen en haar proberen te kalmeren. later bleek dat ze daar heel vaak had geslapen en ze inderdaad een relatie hadden.
Persoonlijk zal ik mij ook niet bemoeien met dit soort zaken. Ik zal eerst naar diegene die vreemd gaat gaan.. of heeft hij dat ook gedaan? (heb alleen beginpost gelezen)
Heel goed dat je vriend het gezegt heeft! Helemaal niet eerst contacten met de vreemdgangers, ze hebben zelf al 4 jaar de tijd gehad om er voor uit te komen. Waarom eerst nog altijd weer terugkoppelen naar de dader??
Wat goed van jou man dat hij het verteld heeft. Het is nu zwaar balen voor hun, maar voor de gek gehouden worden is ook niets. Dat dit al 4 jaar goed is gegaan, ondanks zoveel mensen het wisten. En echt erg eigenlijk dat niemand eerder de knoop heeft doorgehakt.
Omdat je dan als degene die het vertelt niet alle zooi over je heenkrijgt. Ik zou dat ook doen: eerst de dader 'de kans geven' om het te vertellen zelf, en doet die dat niet, dan zelf vertellen. Maar moedig van je man! Wat heftig zeg, jeetje, dat je gewoon 4 jaar kunt liegen tegen je partner.... onvoorstelbaar!