Oke ik kan dus het volgende doen; 1. Uitbundig voor het raam gaan zwaaien 2. Mijn blote kont laten zien/moonen of flashen ( zeker weten dat hij de rest van zijn leven nachtmerries heeft!) 3. Briefje op het raam hangen 4. Foto van ons huis langsbrengen Was ik nog iets vergeten? Denk dat ik maar de moed ga verzamelen voor nummer 1.
In 1 beweging je rolgordijn opentrekken als je zeker weet dat hij er staat! Dat ga je van te voren begluren. Dit tshirt aantrekken, vest dicht eroverheen. En heel langzaam je vest opentrekken. Vervolgens ziet hij (vrouwenlijke versie):
Of hij kickt daar juist op. Dan is het echt een oepsie! TS wat irritant. Hij kan zo te zien alles goed zien. Kijkt hij alleen bij jullie of ook bij de buren van je naar binnen?
Ik las net dit. Vond ik via Google Bij ons in de buurt (drie dorpen verder, maar goed) heeft iemand een heel groot bord op het huis gehangen U wordt bespied en geflimd door de buurman van nummer ** En dat hangt werkelijk met koeieletters op de gevel van het betreffende huis. Als je er met de auto langs rijdt, dan kan het gewoon niet missen. Maar ja, of de buurman zich er ook iets van aantrekt??? Ik weet het niet. Vond het wel erg grappig
Hahaha geweldig! Die moet ik hebben! @Ellen: dat is ook een goeie,kan natuurlijk ook folders uit gaan delen bij alle portieken en natuurlijk ook 1 in zijn brievenbus doen.
haha als het nu niet lukt hem te laten stoppen Ik hoop dat hij er snel mee ophoud. Ik kan me voorstellen dat het knap irritant is.
whahaaha briljante actie ga ik ook eens proberen met mijn gluurbuurvrouw heb ook zo'n gluur buurvrouw, staat "stiekum" achter haar gordijntjes te gluren, de hele buurt ziet haar wel staan maar zij denkt dat het niet opvalt... gelukkig is ze niet zo erg als de buurman van TS maar een ergernis is het wel
Dat mag helemaal niet! Ik weet niet of je het durft of een stoere vent kent die het durft, maar je zou even aan kunnen kloppen en vragen of je iets van hem aanhebt ofzo? Wel boos en niet onzeker, daar bereik je niks mee. Als je dit eng vind, gewoon even met het lokale politienummer bellen meis, wat hij doet mag echt niet. Je moet echt niet als een of andere kluizenaar met alles dicht hoeven leven om die vieze buurman hoor! Ik weet niet of je in de buurt woont maar ik zou hem met alle liefde een flinke schop onder zijn kont komen verkopen voor je, is hij nou helemaal mal..
godzijdank heb ik dat probleem niet , heb lekker lege parkeerplaats voor mijn huis . Maar toen ik nog thuis woonde had ik zo'n buurman en buurvrouw ik voelde me ook zo bekeken erg irritant is dat
Ik zou volgorde 1, 3, 4, 2 proberen, kijken wat voor een doorzetter de gluur-buur is. Categorie laat ik nu maar stoppen, of stugge door-gluurder??
Ai, ik ben blij dat ik een tuingerichte woonkamer heb, al kan natuurlijk mijn overburen (30 m. verder denk ik, ruim) wle van bovenaf naar onze woonkamer kijken, maar dat gebeurt niet merk ik. Lijkt me wel eng eelrijk gezegd. De meesten doen het vast niet met verkeerde redenen, en uit verveeldheid vaak, maar toch...bah
ik zou mn vent even zijn snikkel uit zijn broek laten halen voor het raam. zo van..... die van mij is toch groter als die van jou... wedden dat ie het niet meer doet