Drukpijn bij borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zeehondje, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb de laatste dagen last van mijn borsten. Zit nu een week voor nod.
    Maar iedereen heeft het wel vaak over pijn aan de borsten, maar ik vraag me af WAT voor een pijn.
    Ik heb namelijk er alleen een beetje last van als ik er op druk. Een soort blauwe plekken pijn.
    Is dat de pijn die kan horen bij een eventuele zwangerschap??????

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja, zo voelde het bij mij ook toen ik zwanger was...een soort beurs gevoel...op een gegeven moment kon ik mijn armen er ook niet meer tegen aanhouden, zoveel pijn deed het toen..op mijn buik liggen was ook zeer pijnlijk...

spannend hoor meid!

liefs

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    JAAA, een blauwe plek gevoel dat constant aanwezig is :)
    Dat had ik ook (bij mij was dit elke maand het geval maar als jij dit voor het eerst ervaart wil dat misschien wel iets positiefs zijn) tijdens m'n zwangerschap. Dat hield pas na een paar maanden op.

Ben zo benieuwt, ik hoop dat dit de eerste en laatste iui voor jullie hoeft te zijn!

Veel succes!!
    Liefs Dib

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel herkenbaar! Zo´n gevoel heb ik ook al zo´n dag of drie....
    Vind het heel spannend worden, maar nog een paar dagen wachten en dan weet ik hopenlijk meer!

Veel succes!

Groetjes Dithje

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel voor reacties.
    Ik kan gewoon niet meer wachten. Ik ben maar van alles op aan het zoekenn op internet. Maar word er natuurlijk niet wijzer van.
    Was vanmiddag ook even duizelig. En ja hoor, dit kan ook een zwangerschapsverschijnsel zijn.
    Nu weet ik het niet meer hoor!!!!!!!!!!!!
    Zondag 1 november hebben wij hopelijk een positest.

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hai
    ik heb iedere maand mega borstpijn een week voor nod. ze zijn dan een maat groter, hard, aders erover, tepels die alleen maar stijf staan zeg maar alsof je het koud hebt haha en ik moet ze echt strak inpakken want als ze bewegen.........auw! tja het is een soort blauwe plek gevoel alleen voel ik ze ook gewoon als ik niet erop druk. steekjes naar mijn tepels en idd op je buik liggen is dan uitgesloten! Omdat ik het iedere maand heb kan ik hier niet aan merken of ik zwanger lijkt mij. Als je het nooit hebt zou het wel eens kunnen betekenen dat je zwanger bent denk ik.8)
    succes!

7. Anouk07

Anouk07 Lid

30 jul 2007
    40
    0
    0
    Ik had dat ook ja, nooit als ik omgi moest worden verder echt alleen toen ikzwanger was!! Hoop het voor je!

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

ik heb dit altijd een week voor mijn nod (pms )en toen ik even zwanger was leek het ook pijn te doen als ik ademende en zware borsten gevoel hebben.

dit is helaas weer bij iedereen anders dus afwachten :)

xx

9. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb dit elke keer als ik ongi moet worden en dan ging het weer over. Maar toen ik zwanger was bleef die pijn aanwezig. Dat was toen mijn enige aanknoopspunt dat ik zwanger was want verder voelde ik niets. Ik hoop voor jou dat dit een zwangerschap is. maar durf het je niet met zekerheid te zeggen.

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel meiden voor de antwoorden.
    Ik weet ook donders goed dat al die pijntjes en klachtjes nergens op hoeven te wijzen. Maar na zo lang wachten grijp je elke mogelijkheid aan om toch een beetje te kunnen hopen.
    Ik heb ook een heel dubbel gevoel. Moet ik wel hopen? Of juist uitgaan van het slechtste, dan kan het alleen maar meevallen?
    Nou ja, nog een klein weekje, haha.

11. Bibsje

Bibsje Lid

21 sep 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha,ik heb nu 2 dagen ook pijn aan borsten als ik ze aanraak,vorige week paar dagen hoofdpijn..
    Een mag ook zondag testen,ronde 2.Hebben flink geklust rond mijn eisprong,als ik het goed gevoeld heb dan,vorige week!!

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou, de pijn is dus nu helemaal weg!
    Zal geen goed teken zijn denk ik?

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi Zeehondje!

Volgens mij zit je ook bij het IUI-topic!

Wat ik heb begrepen dat zwangerschapssymptomen kunnen komen en gaan, dat het niet elke dag hetzelfde hoeft te zijn.

Geef de moed dus nog niet op. Je kaartje van Fertility Friend ziet er in elk geval nu nog erg mooi uit!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bij mij beginnen de zere en opgezette boobies al meteen na mn eisprong!
    Dat houdt aan tot NOD en dan 'zakken ze weer in' ;)

15. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik had nooit pijn aan mijn borsten voor mijn ongi.
    Dus had het meteen door dat ik zwanger was. Mijn vriend is een booby man en hij kon/kan mijn borsten/tepels niet aanraken of ik schreeuw van de pijn.
    Het gaat om mijn tepels, niet om de hele borst.
    De ene dag veel erger dan de andere.

16. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook een groot gedeelte van elke maand super pijn aan mn borsten, idd mijn man is ook een borsten fan, en moet dan altijd vorrzichtig zijn, want er helemaal afblijven kan ie toch niet.. gheghe. maar als ik terug denk (ik heb r nooit zo bij stil gestaan) maar zal t dan net na mn eisprong zijn tot aan mn ongi dag.
    zou dat kunnen? ik dacht altijd dat ik mn eisprong nooit wist!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja het kan, want zoals ik hierboven schreef..heb het altijd meteen na mn eisprong! En dan echt tot aan mijn ongi...soms een dag ervoor minder gevoelig...soms pas op de 2e ongi-dag..

Deel Deze Pagina