Het is morgen alweer een jaar geleden dat ik mijn eerste positieve test in handen had. Wat gaat het toch snel inmiddels zijn er 3 sterretjes van ons (valentein*, wonder* en nu Valenteintje*) en nog willen ze niet gaan onderzoeken. Eergisteren een posi test maar nog niks tegen mijn man gezegd wou hem met valentein verassen net als vorig jaar en wat denk je vanmiddag mega ongie en pijn dus helaas weer misgegaan. Wanneer blijft het nou eens plakken in mijn baarmoeder. Ik begin mezelf nu toch echt af te vragen of het aan mij ligt en wat ik fout doe We zijn nu al bijna 2 jaar bezig en de laatste 6 maanden met ovu testen in de weer, de medische molen hadden we toch nog eventjes uitgesteld omdat we het liever spontaan en natuurlijk willen maar ik denk toch dat ik de HA maar eens ga bellen want ik wil nu wel eens weten hoe het komt. Sorry dames maar moest t ff kwijt.
Noesje, wat verdrietig allemaal. Met 4 miskramen mogen ze het toch wel eens gaan onderzoeken. Meestal doen ze dat vanaf. 3 miskramen. Ik wens je veel sterkte toe!
Dank je meis ja dat dacht ik ook maar omdat de 2e en 3e bij 5 weken was tellen ze die niet helemaal mee hier bij de VK ze noemen dat een mislukte innestelling. Terwijl ik toch overtijd was. Ik ga morgen naar de HA en dan kaart ik het aan. Trouwens het zijn 3 miskramen maakt niet uit. Mijn man komt zo thuis en zit best een beetje in de zenuwen om het hem te vertellen Maar we gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren, heb net nieuwe ovutesten besteld. Al zullen onze 3 sterretjes echt in onze gedachten blijven. Je staat er toch iedere keer weer bij stil Ook al waren ze nog zo klein Ze zullen altijd in onze gedachten zijn
Sterkte en gewoon naar de dokter, want zo werkt het niet met je grote kinderwens! Ik hoop dat het goed uitkomt bij jullie, nogmaals sterkte meis!
Noesje heel veel sterkte meis! Ik hoop dat je wat verder komt met je huisarts. Suc6 met vertellen van dit droevige nieuws.
Lieve Noesje, Wat verschrikkelijk, ik kan me voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten... Bij mijn eerste miskraam, ook 5 en een halve week, gaf mijn huisarts al aan dat als het nog een keer mis zou zijn, dat ze het dan zouden gaan onderzoeken! De zwangerschap daarna is ons dochtertjeis helaas met 21 weken en 3 dagen levenloos geboren.. Ze hebben hier onderzoeken naar gedaan, maar konden (gelukkig) niks vinden. Maar ik zou erop staan dat ze het onderzoeken! De kans is groot dat er ook niks aan de hand is, maar misschien ook wel. En misschien wel iets dat ze relatief makkelijk kunnen "behandelen", dan wil je daar toch niet meer mee wachten! In ieder geval veel sterkte, ook met het vertellen aan je man! Liefs Marjolein
Hoi meiden, nou ik heb het verteld met veel tranen en Mike schrok zich rot en trok wit weg Hij zei gelijk je gaat morgen naar de HA en de volgende keer ga je naar een andere VK want hij heeft het gevoel dat deze me iedere afwimpeld. Bij mijn 1e mk bij 8 weken begon ik op vrijdag te vloeien en toen ik belde zei ze tja afwachten tot volgende week nou ik wou dat ik haar door de telefoon kon trekken. En bij de 2e en deze bij 5 weken zei ze jaaaa maar dit tellen wij niet als een mk hoor dit is "gewoon" een mislukte innestelling Nou sorry hoor. Nu ik dit aan het typen ben begin ik weer te koken :x Verder gaat het hier steeds pijnlijker ik verga van de pijn in mijn buik en schaamstreek echt om te janken, kan mijn benen niet strekken van de pijn. Zit nu met mijn knieen opgetrokken met de laptop erop. Sinds mijn 1e mk is mijn menstruatie zo ie zo pijnlijker geworden maar dit heb ik nog nooit gehad zelf niet bij de 1e 2 miskramen. Ik hoop dat ik morgen meer duidelijkheid krijg bij de HA Bedankt voor jullie steun meiden @MArjolein, jeetje meis ik krijg kippenvel van het verhaal van je dochtertje dat wens je niemand toe
Noesje,ik wil je heel veel sterkte wensen,en ook voor je vriend! Ik zou het toch ff goed met je huisarts over hebben hoor,ik hoop dat hij iets voor jullie kan betekenen meis... Wat de pijn betreft ook gelijk ff aangeven morgen,het kan tuurlijk wel zijn dat je na een MK een heftigere menstruatie krijgt,ik heb het zelf ook zo ervaren,ik heb 1 keer een MK gehad bij 12 weken en 1 keer bij 5 weken,nsa mn bevalling van Merel* is het gelukkig wat rustiger geworden met de pijn.. Succes morgen bij je huisarts! Liefs Dais..
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je mannetje! 3 sterretjes in 1 jaar, ik ben er stil van. Ik hoop dat de huisarts jullie kan helpen en dat hij verder gaat kijken wat er aan de hand kan zijn. Dikke knuf Naatje
Noesje, ik telde je positieve test van deze week, waarna je toch ongesteld bent geworden, ook mee als een zeer vroege miskraam. Dit zou je evt. wel een mislukte innesteling kunnen noemen. Maar een MK met 5 wkn is gewoon een MK. Sterkte! En naar de HA gaan, hè?
Ja dit was de 3e mk was 1 week overtijd. Dus was 5 weken Zal het nog even neertypen 19-02-2007 8 weken mk 04-04-2007 5 weken mk 13-02-2008 5 weken mk Heb het geloof ik in mijn 1e berichtje een beetje onduidelijk beschreven
Oh, sorry, nu snap ik het. 3 miskramen dus. Het blijft verdrietig, hoor, ook als het "maar" 3 miskramen zijn. Het zijn er nog steeds veel!