Dat wordt wat vanavond . *gooit dr haar los, trekt dr truitje naar beneden, schut dr borsten op en kijkt vriendlief sexy aan* Wordt vervolgd...
Hier nog iemand die zich niet sexy voelt! Ik het nu ook mooier figuur dan toen ik zwanger was van de 1e maar ik voel mij nu niet sexy en had er toen geen last van! Blijkbaar dus echt een hormonen kwestie. Ik moet echt even mijn buik "weg" denken tijdens de sex anders wordt het echt niets. Het gaat nu wel weer ietsje beter dus ik hoop dat het zo blijft. Succes ermee allemaal.... Gr. Dora
ik voel mezelf ook echt een lompe zee-olifant op het moment dit is al vanaf dat ik in week 29/30 ongeveer ben aangekomen hoor! maar voel me in ieder geval echt totaal niet sexy en kan er soms wel om huilen als ik aan het winkelen ben en mezelf in de ramen van winkels voorbij zie lopen.. spiegels probeer ik ook te vermijden en de weegschaal al helemaal!
Ik denk dat er meer mannen zijn die "Sissies" zijn (zoals Beau van Erven Dorens het net zo mooi verwoordde bij Bridget) dan vrouwen die zich niet sexy voelen!
Aaaah meis toch! En jij ziet er zo prachtig uit! Ach ja, je eigen gevoel zegt wat anders he...Vervelend joh! Nog eventjes en dan voel je je hopelijk weer goed!
ja ik heb al helemaal plannen om na de bevalling zo snel mogelijk weer helemaal in 'vorm' te komen.. maar ik voel me dus echt totaal NIET sexy en echt lomp en dik.. begin nu ook striae te krijgen op mn buik dus dat maakt het allemaal nog een beetje erger haha.. want wil wel gewoon een 'sexy' moeder blijven maar het is vervelend om je zo te voelen dus hoop dat het snel voorbij gaat en hoop ook dat jij er niet te veel last van krijgt, van dat gevoel! want dan kunnen mensen 100x zeggen dat je mooi zwanger bent enzo maar zelf blijf je anders denken!
nou meid , we hoeven allebei niet zo lang meer.. haha ,maar ken het , de plannen... willen natuurlijk wel weer in de lente/zomer maanden er weer fris en fruitig bij lopen.. nou , we hebben de wintermaand er voor.. dus hard aan het werk !
Ja precies dat heb ik nu ook al. Vriendlief vind me prachtig maar ik zie dat echt niet. En plannen om te sporten heb ik ook al gemaakt. Ik wil zo snel mogelijk weer strak in mijn vel zitten!
Ik ben best blij met mijn borsten op het moment, al ben ik dat altijd al wel geweest... Maar verder voel ik me ronduit naar, en vreselijk onzeker. Mijn vriend is ook niet bepaald het type man, die nu uit het niets zal vertellen dat hij me mooi vind... Terwijl hij dat voorheen wel regelmatig deed. En hadden we vroeger nagenoeg altijd seks met het licht aan, is het tegenwoordig nagenoeg altijd uit... (Wellicht toeval, maar dat is niet hoe het voelt) Tenzij ik zelf heel eigenwijs de schakelaar weer omzet, omdat ik zijn gezicht en lijf wil kunnen zien. Inmiddels heb ik het stadium bereikt dat ik het licht maar gewoon uitlaat, en op de tast mijn weg vind... Ondanks dat ik zelf heel erg trots ben op mijn mooie buik, en ik ook echt dagelijks complimenten krijgen van o.a. mannelijke collega's, voel ik me tegenover mijn vriend echt een lelijke walvis. Dat doet wel zeer, en ik baal er echt vreselijk van, maja Ik hoop dat mijn lijf relatief snel na de bevalling weer een klein beetje in model komt, en dat de deuk in mijn ego niets blijvends is ofzo. Geniet van het feit dat jouw vriend je nog steeds erg aantrekkelijk en sexy vind, en de tijd met strakke buiken komt vanzelf wel weer een keer!
@Vlerkje wat vervelend voor je . Ik word er ook erg achterdochtig van. Mijn vriend gaat nu veel met zijn vrouwelijke klasgenootjes om, waardoor ik weer onzeker word. Waarschijnlijk is het toeval en lijkt het maar zo dat hij er meer mee omgaat, maar ik zie overal wel een reden achter...Ik vraag hem dan ook elke dag of hij iemand anders leuk vind. Ik zou dat namelijk nog best begrijpen ook....Gelukkig is dit (nog) niet het geval, maar ik word wel moe van mezelf dat ik overal iets achter zoek. Sterkte nog met die laatste weken!
Ik heb er ook ieder keer een discussie over met mijn man. Het typische verhaal. Ik "Schat, staat dit leuk" Hij "Ja hartstikke leuk" Ik "Dat kan niet, niks staat leuk, je liegt, je szegt alleen maar wat ik wil horen" Hij "vraag het dan niet" Het hoort er allemaal bij denk ik. Zijn hormonen(ook al haat ik het als andere mijn gedrag op de hormonen gooien )
@ vlerkje en Dayenne, ik had dat ook heel erg tijdens mijn eerste zwangerschap. Was er op sommige momenten ook van overtuigd dat hij een verhoudig had of zo. Eerst waren we vaak intiem en ineens niet meer en ik wist niet beter dan mannen hebben daar gewoon behoefte aan. Het komt allemaal goed, ook al lijkt het nu niet. Heb vertrouwen in jezef en in je relatie.
dit heb ik dus ook, die onzekerheid.. omdat het nu gewoon veel minder is dan voor ik die buik had.. en ik ook altijd heb gedacht dat mannen tog altijd wel behoefte hebben.. en mijn vriend nu ineens niet dus er gingen gelijk allemaal dingen door mijn hoofd.. en nu nog steeds hoor! ben bang dat ie op mij en mn lichaam is uitgekeken en behoefte heeft aan een 'strak' lichaam
Tja, ik voelde me gans de zwangerschap totaal niet sexy, ook omdat ik weet dat mijn vriend me zo niet sexy vond, niet kwaad bedoeld natuurlijk. In het begin misselijk en beroerd, moe, na een paar maand dik en opgeblazen haha.. Toen ik net bevallen was kon ik nergens meer in, dus terug in de slodderbroekjes en rara... Mijn beebje is nu 9weken en alles zal terug opnieuw beginnen want ik ben TERUG ZWANGER! lol Ik was net van plan om buikspieroefeningen te doen, maar zal dit dus nog een aantal maanden moeten uitstellen en nog enkele slodderbroekjes bijkopen kwestie van beetje afwisseling te hebben haha.. Het is wel zo dat ik sneller jaloers ben, wat ik niet verwacht had. Waarschijnlijk komt dit doordat ik me niet sexy en onzeker voel en andere vrouwen er dus slank en stralend uit zien, maar mn ventje heeft me dan nog maar eens duidelijk gemaakt dat we een prachtige zoon hebben en niemand anders hem dit kan geven..hmmm, voel me er niet sexier door hahaha, maar wel lief.. Groetjes, Jessica
mn borsten vind ik super Die buik kan er ook nog wel mee door'. Maar mn billen worden zoooooo dik en ook mn boven benen. Dat vind ik echt vreeselijk! Mijn vriend pest me ermee op een liefe manier , het hoord er nu emaal bij of het nu leuk is of niet!
ik voelde me ook niet sexy op het einde van mijn zwangerschappen. En mijn vriend was daarin heel eerlijk.... Nee hij vondt me niet sexy (in de zin dat me bolle buik hem op kon winden) hij zei altijd "Nee schat je bent niet in die zin sexy, maar je bent nu zo verschrikkelijk mooi en aantrekkelijk" Dus het niet sexy voelen is niet raar, maar dat komt wel terug