hoi hoi had nog ff een vraagje misschien weten jullie het. hoelang blijft sperma in je baarmoeder goed? en als je het gedaan heb dan loopt het meeste er toch weer uit blijft er dan nog wel genoeg in? avb liefs mij
hai zaadcellen kunnen 5 dg overleven in je baarmoeder en iedereen heeft er weleens last van dat het meeste er weer uit loopt na de gemeenschap maar de snelle zaadjes blijven wel binnen hoor liefs kaley
Ik geloof drie dagen en je kan het iets verhelpen door na het klussen een kussen onder je te leggen...succes
hallo volgensmij 3 dagen bij sommige meer (volgensmij) ik doe zelf altijd als ik mijn ei heb even blijven liggen en dsn je benen naar je toe trekken... succes grtjes
Vergeet niet dat bij een gemiddelde zaadlozing van een gezonde man er een stuk of 20 miljoen zaadcellen zijn. Dat zijn dus een heleboel losers die geen schijn van kans maken. Als het zaad goed is zijn zijn er altijd wel wat sterke zwemmers bij! En er kan ere maar 1 de winnaar zijn!
Ik heb na de daad 24 uur op mijn handen gelopen, en zie mijn banner! Het huishouden gaat wel wat lastig ondersteboven maar ja.. Heheh grapje hoor, ik geloof ook dat het zo'n 3 tot 5 dagen kan overleven.
Hangt er ook wel van wat andere dingen af. In 'vruchbaar slijm' (vlak voor/tijdens eisprong) kan het een paar dagen overleven, daar buitenom maar heel kort. De "leefomgeving" moet ook goed zijn, zeg maar. Anabella, gefeliciteerd!