Hallo! Iemand nog een gevatte reactie op de opmerking "weet je zeker dat het er geen twee zijn?". Heb 40-weken foto op Facebook geplaatst en natúúrlijk moest er iemand weer zo reageren. Wil graag gevat terug reageren zonder dat mijn irritatie er uit naar voren komt. Leuke tips?
Ik zou iets zeggen in de trant van "ik wilde het eigenlijk nog niet vertellen, maar....het zijn er 6!".
Zulke vervelende stomme opmerkingen zijn dat! Misschien iets in de trant van: -weet jij zeker dat je die vraag wilt stellen aan een zwangere vrouw? -ik twijfel ook nog, wat wed jij erop dat het er 2 zijn......? -geen idee, maar je mag voor de zekerheid best alvast 2 kraamkadootjes kopen
Heel herkenbaar Ik zeg gewoon altijd nee. Maar die laatste van Bloempje vind ik geniaal ,die ga ik onthouden
In het topic 'opmerkingen waar je mepneigingen van krijgt' (heeft later een andere naam gekregen) stonden ook gevatte reacties. Misschien lukt het jou wel om dat topic terug te vinden? Die opmerking negeren is overigens misschien ook nog een goede optie
Dat topic kon ik inderdaad zo gauw niet terug vinden "Hoezo, vind je me dik? ;p" vind ik wel een goeie. Vooral met knipoog smiley erbij.
Beetje late reactie maar dat was dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/540158-dingen-zwangere-niet-wil-horen.html (ik had em tussen mijn abbo's staan)
ohhh erg... Ik heb vd week gezegd toen iemand mij die opmerking face to face zei: Denk je dat mijn vk een of andere idioot is? Die heeft een heel mooi apparaat, dan kunnen ze in je buik kijken. Hij zei tot 3x toe dat het er eentje is, of zie jij het soms beter van buitenaf? bek vol tanden en geen woord meer over gerept. ook zoiets: weet je al wat het wordt? Uhhh nou wat denk je van een mensje of bedoelde je het geslacht?
Ik ben ruim 6 weken zwanger en ik ben al 3 keer octomom genoemd je weet wel, die vrouw die er 8 kreeg in een keer.. Ik heb echt al een buik die eruit ziet alsof ik minstens 20 weken ben.. word er best onzeker van want de eerste echo komt natuurlijk pas over een paar weken. Mensen hebben geen idee wat een spannende onzekere tijd zwangerschap soms kan zijn. ik sluit me aan bij de reactie om dan maar 2 kraamkado's te kopen... heey dan kan ik er 8 vragen
Vreselijke opmerking! Toen ik een foto op fb had gezet ook tegen het einde aan kreeg ik de opmerking: zo! Een zesling?? Waaaaaaaah. In mijn hoofd had ik haar af gemaakt. Maar ik heb netjes gereageerd met: nee, de laatste loodjes.
http://paintermommy.com/wp-content/uploads/2009/11/300-300.jpg Zocht eigenlijk een soortgelijk plaatje meteen tekst in de trant van: no I'm sure it's not twins but thanks for asking, that's hilarious - said no pregnant woman ever Maar die kan ik niet vinden
ik krijg steeds te horen 1 : zo de JU 2 : zo ben je alweer gegroeid ( tja gek he zit een kind in mij dheeeee )
Wat mijn oplossing zou zijn: gewoon geen foto op fb plaatsen (ga ik dus ook niet doen).. iig niet 1 speciaal om de buik te showen zeg maar.. Maar goed dat ben ik
Dankje, die heb ik meteen op mijn fb gezet haha. en bij een volgende 'Weet je zeker dat het er geen 2 zijn' ga ik de 'Hoezo vind je me dik dan? ' joker inzetten haha