Kado tip gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door twinkle star, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben op zoek naar iets wat ik kado kan geven voor een gelegenheid die ik eigenlijk niet weet. Vreemd verhaal ik zal het uitleggen.

Vrienden van ons geven en feest. Nu kan ik me een aantal gesprekken herinneren die we hebben gehad en denk dat ze iedereen gaan verrassen door te gaan trouwen.

Toen ik vroeg voor wie ik een kado kon kopen, voor welke gelegenheid zei ze Niks, het feest is om het leven te vieren en een soort afscheidsfeest voor haar vriend die over twee maanden voor een paar jaar naar het buitenland gaat.

Nu wil ik natuurlijk niet met lege handen komen maar ik pieker me echt duf wat te geven.

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hmmmm lastig, maar ik zou eerlijk gezegd dan niet al te moeilijk gaan denken, je weet immers niet zeker of het echt een bruiloft is.

Misschien iets moois voor aan de muur, een quote over 'celebrating life'. Lief lijstje eromheen en that's it.

Is het zo dat de vriendin hier in Nederland blijft en haar vriend dus voor een paar jaar weg gaat? Misschien iets van een talisman voor beide, iets wat ze verbonden houdt met elkaar.

3. twinkle star

Dat is het hem nu juist. Wil sowieso een kado geven want ik vind het vervelend met lege handen op een feest te komen.

Maar een talisman is idd een mooi gebaar. Ze blijft idd hier.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Een digitaal fotolijstje met foto's van jullie speciale momenten??
    Of een digitaal lijstje voor aan je sleutelhanger met daarop de foto's van jullie speciale momenten??

Lijkt me zwaar voor je vriendin om een paar jaar 'afscheid' te moeten nemen van haar vriend!
    Mag ik vragen wat hij gaat doen?

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Trakteer ze op een leuk uitje met z'n 2-en, iets wat ze leuk vinden: dineetje, dagje pretpark, sauna, bioscoopje, weekendje weg, enzv. Je hebt ook van die belevenis-bonnen, kan ook leuk zijn. Afhankelijk van je budget evt samen met andere gasten?

6. Blogmama

Blogmama Actief lid

5 sep 2013
    128
    0
    0
    Bloggen
    #6 Blogmama, 20 sep 2013
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
    Ik zou eerst even informeren of andere gasten ook een cadeautje gaan geven. Ik zou me opgelaten voelen als ik een cadeau geef en de rest komt met lege handen. Dat je een situatie krijgt waarin iedereen zegt "We zouden toch geen cadeautjes geven".

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou een diner cheque oid geven.. Een cadeautje waar ze samen iets aan hebben en wat niet 'groots' ingepakt is.. Ik doe altijd een tapas schaaltje oid met een potje olijven of fles wijn met de bon en kaart mooi verpakken in cellofaan folie..

Ik ben ook het type dat niet met lege handen komt..

8. twinkle star

We hebben ze laatst mee uiteten genomen en toen vertelde ze dat ze ooit het plan hadden te trouwen op een locatie terwijl niemand weet vanaf zou weten. Dit is toen dit omstandigheden niet die gegaan. Maar nu plotseling zo ver weg gaat heb ik het gevoel dat dit feest dit doel heeft.

PenK, hij werkt nu in en kinderziekenhuis en krijgt nu de kans ergens zijn onderzoek af te maken. Hij wilde dit altijd al een nu hij aangenomen is vertrekt hij snel.
    Zij blijft in ieder geval nog een tijd hier een daarna zullen weer zien.

Ik heb nu een hele mooie fles rosé gekocht met een dienblad, en pot met snoephartjes erop en twee fotolijstjes voor ieder 1 met een mooie foto van de kids. De kinderen hebben ons samen gebracht en ze zijn helemaal gek op hun. Onze kids hebben echt een goede band met hun. Ohja en een ijzeren hanger vier aan de muur met friends.

Wanneer hij echt vertrekt willen weer ze nog mee uit eten nemen en dan iets van een talisman mee geven.

Deel Deze Pagina