ach meis alles wat je hebt verteld heb ik meegemaakt. mijn zoontje huilde ook de hele dag door, en sliep ook erg slecht. nachts moets ik soms om de 1,5 voeden dus kan je voorstellen hoe kapot ik was. maar zoontje had niks, de kinderarts dacht dat het door de buikkrampen kwam maar hij had ook verder niks. kreeg medicijnen voor krampjes en die hielpe ook niet. het enige wat ik je kan zeggen is: hou vol, je doet het goed zoals je het nu doet en probeer je zelf vooral niet gek te maken, deze tijd gaat ook voorbij en als de kleine wat ouder is, ga je echt van hem genieten. het wordt steeds leuker en leuker Ik wens je heel veel sterkte!!
hey wolfje, ik ben blij dat het nu beter is gegaan, ik zeg het je! die baby's voelen dat aan als we hier om raad vragen! dat is hier ook altijd zo! wat zeiden ze bij het cb?
Wat naar voor je meid, en je bent helemaal geen slechte moeder. Een slechte moeder maakt geen zorgen om haar kind en probeert niet zoveel als wat jij doet. Je maakt je veel zorgen en dat geeft aan dat je heel veel om je kindje geeft. Kan het aan de flesvoeding liggen? Koemelkallergie? Toen mijn zusje nog jong was heeft ze ook alleen maar achter elkaar gehuild tot ze overstapte naar speciale Hypoalergene voeding.. Of misschien is je kindje overgevoelig voor zijn omgeving? Zag pas nog een artikel in de Wij tijdschrift.. Of misschien last van verstopping? Want flesvoeding kan je kind heel erg verstoppen, dit heb ik ook erg gehad bij mijn dochtertje. Ze gilde het uit i.p.v. huilen en vooral in de nacht wilde ze maar niet slapen. Extra water in de fles en Lactulose erbij?? Het moeders instinct klopt altijd! Dus laat je door niemand tegen houden en gewoon doordrammen, ten eerste je betaald niet voor niets je zorgverzekering en ten tweede een baby huilt maar niet de hele dag lang, dat is toch niet gezond! Verder wens ik jou heel veel sterkte en het komt echt goed! Ik heb ook paar moeilijke maanden achter me rug waarin ik dacht dit komt nooit goed tot huilen aan toe. En het gaat nu gelukkig stukken beter.. Probeer nog een beetje te genieten van het moederschap, hoe moeilijk dit ook is..
Heb alleen het OP gelezen, rest niet. Allereerst Wolfje, je bent geen slechte moeder! Heb je de HA al geconsulteerd? Ik weet niet welke FV je hebt? Je hebt ook speciale varianten voor KMA, nutramigen, neocate? En je schrijft ook dat je spijt hebt als haren op je hoofd van FV, en dat je beslissing hieromtrent niet terug te draaien is. Dat is feitelijk niet zo. Je kan altijd nog relacteren, dit is wel een pittig proces, maar ik ken sommige mensen van een ander forum, die die stap met succes gemaakt hebben hoor. Dus de keuze is niet zo definitief als die lijkt. Kijk eens op Dragen en Voeden, Natuurlijk Ouderschap, Dragen en Borstvoeden. Daar staan verschillende succesverhalen in van moeders die dit gedaan hebben.
Zal even kort verslagje van t CB doen De arts vond hem heel erg goed eruit zien. Hij was eigelijk al heel erg alert kon zijn hoofd goed omhoog houden en is heel erg sterk in zijn ledematen. Hij is een kilo aan gekomen en ruim 4 cm gegroeit in 4 weken tijd. Dus volgens die arts ziet het er eigelijk allemaal goed uit, maar moet ik in de gaten houden waar ik me zorgen om maak. Maar sinds ik dit van me af getypt heb is t eigelijk alleen maar beter aan het gaan. Ik gebruik nu de 3 RRR en het lijkt te helpen hij ligt nu weer te slapen en heeft gister misschien maar 4 uurtjes gehuilt in totaal alles bij elkaar opgetelt! voel mezelf ook een stuk beter. Bedankt voor de tips en info.
Ik wil dit nog even onder de aandacht brengen: Het gaat over de methode van de amerikaanse Harvey Karp, waarvan de methode ook in Nederland onderzocht gaat worden op zijn werking. Wellicht is het wat voor jullie! EenVandaag :: De uitzetknop voor huilende baby's Alleen de titel is echt verkeerd gekozen, dus sorry daarvoor!
Dit heb ik uitgeprobeerd toen die van mij klein was en het werkte! Maar probleem was, wat doe je dan? Hij is stil, maar zodra ik hem in bed probeerde te leggen of iets anders begon het weer. Wat ben ik blij dat die zware tijd voorbij is. wolfje89: als het huilen plotseling is opgekomen zou ik wel snel naar een arts gaan. Heb je trouwens al een draagzak geprobeerd?
Tot mijn grote verbazing werkt het hier ook! hij slaapt alweer na 5 min huilen Ik SSSHTE in zijn oor en had de puckababy aangedaan en ze oogjes werden zwaar en hij sliep.
Het huilen begon na twee drie weken.. Nee nog niet geprobeerd, ik ga van t weekend even stad in om er eentje te zoeken, is ook makkelijker met hondje uitlaten.
Wat ontzettend fijn dat het nu beter gaat Nu kun je zelf ook iets meer rust krijgen!! Apart he hoe het in eens om kan slaan! Nou gelukkig maar!! En die foto... Wat een dotje!! Smelt... Ben daar maar trots op!!
Ach meid wat vreselijk dat je je zo voelt. Al ken ik het wel.... Hier ook vele toestanden door vermoedelijke allergie. En nu na ruim een jaar lijkt dat onder controle maar is de rust nog niet volledig wedergekeerd. Het is niet raar dat je wilt dat je kindje stopt met huilen. Wat ontzettend goed en lief dat je hem gewoon snachts gaat badderen.....! Heel knap dat je dat kunt opbrengen! Zeker hulp zoeken, ga naar een kinderarts zou ik zeggen en laat je niet afschepen! Het kan een heel gevecht worden, maar wees sterk en ga door voor je kindje. Volg je gevoel dan doe je het perfect! Veel sterkte in deze zware tijd...!