Wie weet of het bibabad in een douchebak past? of past ie alleen maar op een douchevloer zeg maar, zonder douchebak?
Voor doucheruimtes vanaf 70 x 70 cm Het BiBaBad is verkrijgbaar in twee types: De verstelbare versie : Indien dit BiBaBad gevuld is met water heeft het een buitenmaat van ca 90 x 90cm. U kunt dit type ook verkleinen tot ca 70 x 70cm. Het voordeel van deze verstelmogelijkheid is dat u dit type eenvoudig aan uw doucheruimte aan kunt passen en zodoende rekening kunt houden met opstaande randen, de vorm van de douchebak etc. Met het eenvoudige clipsysteem stelt u eenmalig de juiste maat in. De niet verstelbare versie : Deze versie is wat kleiner dan de vorige en heeft (in een met water gevulde toestand) een buitenmaat van ca 80 x 80cm. Deze versie kunt u niet in de lengte en breedte verstellen . Het BiBaBad kan daarom ook in de meeste kwart ronde douches worden gebruikt. Het unieke van het BiBaBad is dat u het badsysteem in de douche plaatst waar u het ter plekke kunt vullen en weer leeg laten lopen. U hoeft dus niet met emmers water te sjouwen. Het BiBaBad is voorzien van een afvoer. Deze afvoer is in de hoek geplaatst en past in een verlaagde afvoer. Na gebruik kunt u het BiBaBad eenvoudig opklappen en plat tegen een muur wegzetten. Dit vond ik op de site van Bibabad, wellicht kun je even je douchebak opmeten en dan zie je vanzelf of het gaat passen. Op de site staat ook een plaatje van het bad in een douchebak dus ik denk dat het geen probleem zal zijn.
Gezien op de beurs, mooi ding ! 8) ook in crea versies te krijgen Wel errug duur enne.... ik denk dat ik een babybadje opblaas voor die kleine.... kost me drie euro !
ja, dat is ook nog een oplossing. ik wilde m eigenlijk tijdens de mazzeldagen bij de prenatal halen, scheelt weer 20%. Onze douche is 75 cm breed, maar dan zouden de poten op de buitenste rand van de douche staan (tegen de muur dus eigenlijk) en ik weet niet of dat kan. de binnenkant van de bak is maar ergens in de 60 cm, in ieder geval nog geen 70. weet dus niet of dat gaat lukken....
Misschien kan je ze anders een mailtje sturen, of contact opnemen met de prenatal . Wellicht kun je er een kopen en als hij niet past, dat je hem gewoon terug kan brengen. Ze zijn inderdaad erg leuk maar een hoop geld. Danielle, waar heb jij zo'n opblaasbaar badje gekocht?
Ik wil hem ook hebben, wij hebben geen bad en ik denk dat het straks errug handig is om zo twee kids tegelijk in "bad" te doen..
Wij kopen straks een curver Bassin met een inhoud van 55 ltr. afm. 82cm x 52 cm. we hebben een tijd een opblaasbaar zwembadje in de douche gehad, maar die is nu lek. Nu zit mevr nog even in het babybadje. Zelf hadden wij vroeger thuis een bovenstaand curverbad dus die ga ik ook weer aanschaffen