Heeft iemand ervaring met utrogestan en meerdere miskramen ? En hoe ben je er aan gekomen ? Na 5 miskramen met de termijnen 7.3 , 5.4 , 4.2 en 7.3 wil ik heel graag utrogestan gaan proberen alleen mijn gyn wilt dit niet voorschrijven omdat het volgens hem de grootste onzin is.
Ik heb het gewoon van de huisarts gekregen. Het is een lichaamseigen hormoon, met andere woorden; compleet onschuldig, want je lijf maakt het zelf ook aan. En als je huisarts het niet geeft kun je altijd een andere gyn vragen. Er zijn er gelukkig inmiddels genoeg die het wel supporten. De meesten geloven er niet in, maar hebben er ook geen bezwaar tegen. Bij mij heeft het overigens nooit geholpen, maar wie weet bij jou wel! Succes!
ik heb er ook om gevraagd heb 13 x een mk gehad ( na onderzoek blijft dit 'pech' te zijn) maar ze geven het me niet ze zeggen dat het wetenschappelijk nergens op gebaseerd is.. en bij mn huisarts hoef ik met die vraag niet eens aan te komen..
Ik heb heb via de Gyn in Gent voorgeschreven gekregen, ik heb het bij mijn vierde missed abortion gebruikt maar helaas, en nu gebruik ik het weer (zie banner) Verder heb ik de herhaal recepten gewoon via mijn huisarts gekregen.
De ervaringen zijn dus heel wisselend , ik wil het gewoon heel graag proberen en niet hopeloos toe kijken hoe het de volgende keer mogelijk weer mis gaat. Bengeltje en nijntj vanaf welk moment gebruik jij het en hoeveel ?
Het is zeker het proberen waard. Ik ben met 6 weken begonnen ipv 4 weken, ik kwam toen pas bij de gyn. Ik gebruikte 2x per dag 2 st vaginaal.
Ik vanaf een positieve test en dan 3x daags 2 bollen inbrengen Je moet dan wel door blijven testen, want utrogestan fopt je met zwangerschapssymptomen en voorkomt ook dat je gaat bloeden...
Ik las ergens dat je het beste het kan gebruiken na je eisprong , maar ik ben geen ervarings deskundige en jij volgens mijn wel
3 dagen na positieve ovutest en dan 3x2 vaginaal exact om de 8 uur (en als ik positief test tot en met 12 weken)
Thnx ik ga het maar gewoon proberen , heb nu wel via iemand wat gekregen en ga vrijdag toch nog is vragen. Wil het gewoon proberen.