ik voel me even een slechte moeder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bambi93, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Mijn kleine meid was al een paar dagen hangerig en huilerig. Ik dacht dat ze een tandje kreeg omdat ze de hele tijd overal op wou bijten en ik dacht een tandje te voelen..

Afgelopen nacht is ze bij mijn moeder gaan slapen. Vandaag wouden wij even in alle rust voor de kids de sint kados gaan inkopen. Dus bleef ze ook nog daar.

Komt mijn moeder haae net terug brengen, zeft ze dat ze paar keer had geprobeerd te bellen vanmorgen maar ik niet opnam. Ze is met mijn meisje naar de dokter geweest en die constateerde een zware oorontsteking. :(

Nu voel ik me dus rotslecht omdat
    1. Mijn kleine schat dagen pijn gehad heeft
    2. Ze terwijl ze ziek was niet hier was maar bij mijn moeder.
    3. Dat ik altijd mijn gsm laat slingeren waardoor ik amper bereikbaar ben.

:( kan wel huilen. :(

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Aah gossie,
    Maar neem jezelf niks kwalijk. Ze was duidelijk in goede handen bij je moeder. En we zien allemaal wel eens wat over het hoofd.

3. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het feit dat je je hier heel rot om voelt geeft aan dat je een goede moeder bent!
    Je hoeft jezelf niets kwalijk te nemen, dit kan iedere moeder gebeuren

4. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Precies!

Beterschap voor de kleine meid.

5. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh gossie, kan me voorstellen dat je je naar voelt, maar dat is nergens voor nodig.
    Vergeet niet dat je moeder vele jaren meer ervaring heeft dan jij!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Eh ja, hier ook pas door toen het al gesprongen was en pus uit zijn oor liep.. Sommige kindjes grijpen nou eenmaal niet naar hun oren bij een oorontsteking, dus eens met de rest, dit maakt je geen slechte moeder.

Veel beterschap voor de kleine!!

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Ik begrijp dat je je rot voelt. Soms heb je niet meteen in de gaten wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ook met oorpijn gaan daar soms wel een paar dagen over heen, zeker als het niet helemaal duidelijk is. Neem het jezelf niet kwalijk, mama zijn is soms ook heel moeilijk.
    Beterschap!

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.266
    16.650
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kan gebeuren meid.
    Is nooit lek maar je kunt niet alles voorzien.
    Hier ook weleens gehad met mijn oudste dochter.
    Ze was een maandje of 10 en werd in ene helemaal hysterische bij het avondeten en niets mee te beginnen.
    Ik ook zwaar geirriteerd.
    's morgens uit bed en had ze een giga loopoor.
    Toen voelde ik me ook een oen maar wist ik veel dat het oorpijn was.
    Ze heeft er geen trauma aan over gehouden.

PS:dat van die gsm herken ik helemaal haha

9. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ah meid, kan me goed voorstellen dat je je zo voelt, maar je kan er niets aan doen dat je daar niet aan gedacht hebt. Hoop dat kleine snel weer beter is en jij niet te lang zo voelt.

10. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Lieve meid,

Dat kan gebeuren. Mijn zoontje heeft ook oorontsteking gehad..
    Hij had ineens 39,5 koorts voor een paar uur en daarna was het weg.. toen begon het gehuil. Hij huilde alleen s nachts. Twee nachten hebben we nauwelijks geslapen, tot ik er de tweede nacht achter kwam dat hij oorontsteking had. Geen idee waardoor het kwam, het viel me gewoon ineens in. De dag erna ben ik naar de dokter gegaan en inderdaad.. gelukkig was zijn oortje toen wel weer open.
    Ik heb dit helemaal niet in de gaten gehad.

Kleintjes kunnen ineens wat krijgen, zonder dat er aanleiding voor is.. voor hetzelfde geld had ze net een sprongetje, tandjes.. of iets anders. Jij kunt er niets aan doen :)

En van je telefoon.. een aantal jaar terug had nog bijna niemand een mobiele telefoon en waren mensen ook niet 24/7 bereikbaar.. :)

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze was in prima handen, joh, daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor! Beterschap!

Deel Deze Pagina