Tot een week of 16 voelde ik me ook niet echt zwanger. Pas nu ik een beetje buikje begin te krijgen en mensen het gaan zien -en voorzichtig gaan vragen- komt dat gevoel.
Ja hier nog eentje , ik voel me ook niet zwanger..wel hebik pijnlijke tepels en moe en opgezwolle buik maar ja als je geen bloed verlies hebt zal het wel goed zijn denk ik .. 14 maart echo combinatie test
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met bijna geen klachten. Ik kan mij er zo zorgen om maken. In begin had ik een ongi gevoel maar dat is al tijden weg en ik had wat last van mijn (.(.) maar ook dat wordt minder...
Dat is dus dat gene waar ik me ook druk om maak(te), dat ongi gevoel had ik eerst ook en nu sinds een week of drie bijna helemaal niet meer. Nog 1 of 2 keer heb ik dat gehad. Pijn in de (.(.) is ook minder geworden maar heb wel nog jeuk aan mijn tepels. Het zal wel allemaal goed zijn
Ik kan mij er steeds drukker om maken. Ben zo bang dat het kindje niet meer leeft. En dan ben ik weer bang dat dat een slecht voorgevoel is of toch alleen maar angst? Pffff. Nog 2 weken en dan heb ik een echo. Het enige dat ik heb dat echt anders is dan voor mijn zwangerschap is veel meer afscheiding maar ik weet niet goed of dat een echte zwangerschapskwaal is.... @Kat: Heb jij wel andere verschijnselen?
hoi ik was ook maar steeds aan het wachten, maar er kwam niet veel. Soms wat zeurderige pijn, soms ietsie pietsie misselijk, maar voor de rest voelde ik me echt niet anders ofzo! Achteraf gezien herken ik wel dat ik het kouder had en moeer was.... Sinds ik de kleine voel en me buik begint te groeien voel ik me wel zwanger. Ik mag mezelf denk ik gewoon gelukkig prijzen, dat het tot nu toe allemaal zo soepel verloppt. Probeer te genieten van dat je nergens last van hebt, tis eigenlijk een groot geluk! grjts Twinny
Bedankt Twinny dat is denk ik het enige wat we kunnen doen he. Afwachten en genieten. Maar soms is het zo moeilijk. Die rottige twijfel/angst. En je leest hier ook zoveel wat er mis kan gaan. Eigenlijk moet je het niet lezen maar toch... Vanaf wanneer kon jij je kindje voelen? Lijkt mij geweldig als je dat de eerste keer meemaakt.
ik was net zoals jij voelde me niet zwanger, had nergens last van... maar sins een maandje ben ik constant misselijk. vreselijk irritant. ik weet niet waar dat opeens vandaan gekomen is.. ik eet nauwelijks wat. gister bij de verloskundige bleek dat ik zelf was afgevallen nu will ik weer terug naar de periode dat ik niks voelde
@Mamary. Rare wezens zijn we toch... Hebben we nergens last van maken we ons zorgen maar als we dan eindelijk misselijk zijn vinden we het ook niet goed. Dat zou ook echt iets voor mij zijn maar nu zou ik toch nog echt graag misselijk willen worden. @Twinny. Echt leuk lijkt mij dat! Afwachten dus maar.
Ik heb sinds gisteren ook niet zoveel last meer van mijn kwaaltjes maar ik ben erachter gekomen dat als ik een inspannende paar dagen achter de rug heb gehad dat mijn lichaam ook hormonaal even bij moet draaien. Trouwens weinig last gehad van misselijkheid. Wat ik nog wel heb: Grotere borsten (soms wat pijnlijk) Vaker plassen Snel moe Ontspannen Vergeetachtig/In de war Meer witte afscheiding Ik ga ervan uit dat er af en toe hormonale dipjes gebeuren die dat veroorzaken, en die dipjes zijn afhankelijk van je energieverbruik, medunkt. Liefs Modo
Lucky1979 dit zijn dingetjes die ik nu wel heb/voel: Ik heb het ook vaker koud (heel erg koud), Meer afscheiding idd. en mijn man zegt me net dat ik vaker slechte zin heb (gelukkig lachte hij erbij). En de blauwe aders op mijn (.(.) zijn erg goed zichtbaar. xx
ik heb ook nog erg weinig zwangerschapsverschijnselen. ben in ieder geval blij dat ik nog geen last heb van misselijkheid. heb momenteel een griep, dus voel me beroerd, maar niet door mn zwangerschap. morgen krijg ik mn eerste echo, dus dan zal het zwangerschapsbesef wel wat meer komen denk ik.