ikke voel me ook knap! Zo fijn dat die dikke buik nou een goeie smoes heeft! Alleen zo jammer dat we nog een paar weekjes wachten met vertellen Ben best trots op m'n buik maar moet 'm nog een beetje verstoppen tot de hele familie weer thuis is en we het kunnen vertellen! Ik voel me altijd knap als ik zwanger ben! (En vreselijk moe! )
ik voel me echt helemaal niet knap. heb pukkels. ben moe. misselijk. heb veel te veel love handles. bahh maar ja
Grappig. Ik had het ook toen ik in die ´tussenfase´zat van mijn zwangerschap. Als je goed keek kon je zien dat ik zwanger was, maar het kon voor hetzelfde geldt zo zijn dat ik teveel had gegeten. Vreemd genoeg had ik meer sjans dan ooit Ik was hier nogal verbaasd over omdat voor mij op één of andere manier zwanger gelijk staat aan BEZET! Maar achteraf konden mijn man en ik er wel om lachen
ik voel me ook supergoed en vind dat ik er goed uitzie! hoor ook van mensen dat ik er goed uitzie en dat doet mij dan weer extra goed. Ik vind ook wel dat de mode dit seizoen erg mee hebben om er leuk uit te zien; leuke tunieken, jurken en dergelijk! Mijn haar is ook veel voller en mooier en mijn huid ook. Ja, ik voel me super!
Had ik vorige zwangerschap ook.... En ook meer bekijks..... pfff.. werd er soms niet goed van... Zei tegen mn vriend... denk dat ik maar zo'n blauwe stip op mn achterwerk ga dragen net als de schapen...... (voor diegen die niet weten wat zo'n stip betekent.... "deze is al gedekt" ) Heb deze zwangerschap trouwens het tegenovergestelde.... puistjes... mn haren vallen juist wat meer uit... tja de ene zwangerschap is de andere niet...
moet eerlijk zeggen ik ben net 6 weken zwanger en ik ben van een bcup naar een volle ccup gegaan,ook is mijn gezichtshuid stralend,en mijn uitsraling veel sprekender,ik had van mezelf al behoorlijk lange benen,en met die cup erbij voel ik me echt supermooi grtjes shiva
nou ik voel me echt niet knapper (tegenovergestelde zelfs!) maar schijnbaar denken mannen er anders over! want zelfs met buik flirten er nog mannen met me! 8) 8) maar nou moet ik er wel bijzeggen dat je als je mij van achter bekijkt dus echt niet ziet dat ik zwanger ben hoor! Niet dat ik dit erg vind hoor hahaha
Dit had ik ook tot ongeveer 12 weken. Ik zag er gewoon NIET uit: vreselijk veel pukkels ineens weer, kringen onder mijn ogen, bleek, glimhuid, en een beginnende buik waar je nog niet van zou zeggen: die is zwanger, maar eerder: die moet nodig eens afvallen. Ik voelde me echt lelijk toen Maar nu! Ik voel me echt supersexy. Er is geen pukkel meer te bekennen (dat schijnt normaal te zijn: vanaf 12 weken gaat je oestrogeen-gehalte omhoog, waardoor je huid er beter uit gaat zien), mijn haar lijkt wel dikker, en volgens anderen straal ik iets zachts uit. En ik heb eindelijk boobs Mijn buik is ook heel mooi rond, en op andere plaatsen ben ik gewoon nog hetzelfde (ben nu 4 kilo aangekomen). Ik weet dat dit wel weer zal veranderen als ik verder in de zwangerschap ben, maar nu geniet ik me te pletter van al die aandacht Niet alleen van mannen hoor, er kijken ook veel vrouwen naar me met zo'n blik van herkenning. Dat vind ik heel leuk
De ene dag voel ik me heel mooi en aantrekkelijk en de andere dag denk van pff ugly vooral omdat ik nu echt dikker gaat worden
Ik voel me super, ik voel me geweldig, ik voel me prachtig HAHA! Na 6 weken alleen maar overgeven en misselijk en moe, ben ik nu, na het spugen in de ochtend, een heel ander mens! Buik begint te groeien, de echo's zien er prima uit en ik ben APETROTS op mijn buik(je)! Iedereen mag weten dat wij een kindje krijgen, voor mij mag dit gevoel nog héél lang blijven want ik heb me zelden zo mooi en speciaal gevoeld!
Ik hoop dat ik dit ook nog krijg! Normaal ben ik niet onzeker, nu ook niet, maar ik zie wel dat ik een slechtere huid heb gekregen.. Opeens veel pukkels! Ook voel ik me gewoon te beroerd om leuk aan te kleden, ik ben blij als ik een paar uurtjes van de bank af ben. Nee ik hoop dat het snel verandert! Maar vast wel.. en ach anders moet ik me er maar overeen zetten, je kan jezelf ook best knap maken als je je dat ff niet voelt haha.
Ik voelde me in het begin ook te beroerd om iets aan me uiterlijk te doen, me haar zat niet, was gauw vet, zat onder de pukkels en zag er vermoeid uit maar na de bekende 12 weken ging dat allemaal over. Heb nu een gaaf gezicht en me haar is niet meer gauw vet en zit redelijk
iedereen vind me meer stralen! en mijn man vind mij op mijn knapst zwangerdie uitstraling en het diee dat ik zijn kind draag dat vind ie het mooiste ever!
iedereen begint bij mij altijd over een mooie huid. een mooie blos ofzo. nou als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds de schilfers ervan vallen, zo droog. ik heb wel een enorme bos dik haar, glimt als een tiet op m'n hoofd dan he
Ja doe ik, dan voelt het wel goed en zacht aan maar zodra ik 1 dagje geen creme gebruik en onder de douche vandaan kom....grrr Had ik al voor de zwangerschap trouwens. Heb echt een peeling 1 tot 2 keer per week een voedende creme voor 's nachts creme met uv a en b filter voor overdag....sheabutter erbij dus supervet Maar doe ik het een dag niet, dan vliegen de schilfers eraf... Heb een maskertje gekocht vanmiddag dus morgen wordt verwendag