Ik voel me knap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ha ha :)
    Wie heeft deze uit de oude doos gehaald? ;)
    Toen ik deze topic schreef was ik 14 weken ofzo.
    2 maanden verder, en nu voel ik me helemaal niet meer zo knap.
    Mijn heupen zijn flink uitgedijd en help 8 kilo aangekomen al. :rolleyes:
    Maar op een andere manier knap misschien ;)

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    voelde me misschien wel erg knap toen ik een week of 15 a 16 was ;) maar nu ......................? :)
    nee voel me in deze weken niet erg knap.. :confused: hahaha.. kilootje of 14 erbij.. :confused: haar dat nergens naar zit.. :confused: ghighi.. :)

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Een week of 5 geleden voelde ik me ook nog best knap, maarre begin nu buitenaardse proporties aan te nemen hahaha. En leuk aankleden word ook minder, heb al moeite om mn broek aan te krijgen, laat staan dat het er nog leuk uitziet ;) (doe wel mn best hoor)

4. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Ik ben nog maar net zwanger, er kan nog van alles misgaan natuurlijk. Maar ik zie er zo slecht uit! Vet haar en pukkels! Hoop dat het snel betert en dat alles natuurlijk goed blijft gaan!

5. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ben nu 16 weken en 2 dagen en voel me de ene dag heel goed en de andere dag onzeker en lelijk...

Mijn taille is helemaal verdwenen en sinds 2 dagen begin ik een bolbuikje te krijgen... 2 dagen geleden was er eigenlijk nog niets aan me te zien...
    En nu zitten mijn spijkerbroeken ineens niet zo comfortabel meer...

Vraag me af of het normaal is dat je rond de 4 maanden ineens van een platte buik naar een bolbuikje gaat... ?
    Alsof het nu pas echt aan het groeien is gegaan ofzo... ?!

Anyway, heb vandaag maar een dunne legging en een lang wijd shirtje aangetrokken, want anders denkt iedereen vast dat ik gewoon dikker geworden ben...
    Volgens mij is het pas leuk als je òf nog geen buikje hebt òf een buik waaraan duidelijk te zien is dat je zwanger bent...
    Dat kleine bolbuikje vind ik geen succes hoor :(

Gelukkig aait mijn vriend er wel graag over :)

6. 1984mama24

14 aug 2008
    40
    0
    0
    rotterdam
    Toen ik net naar de ah fietste met mijn hoogzwangere buik werd ik nageroepen door een groepje mannen: "Hey lekkerding".... toen riep er één: ssst, zie je niet dat ze zwanger is?

haha

7. Lynn25

Lynn25 Lid

18 jun 2008
    7
    0
    0
    Is wel logisch dat je dat vind. Doordat je zelf heel blij bent straal je geluk uit en dat vinden mannen nou eenmaal aantrekkelijker!

Niet dat je normaal niet gelukkig bent maar je voelt jezelf mooi en dat voelen mannen.

Natuur is geweldig alleen ja, meeste zwangere vrouwen hebben toch echt al een vent.....haha!

Deel Deze Pagina