Hallo, ik denk dat ik toch maar even naar de huisarts ga,voel me vandaag echt niet lekker. Ik heb zo,n last van steken in mijn onderbuik. Voel me echt misselijk vanmorgen Bovendien ging ik vanmorgen bijna van mijn graatje. ik ga toch maar even voor de zekerheid,want dit is niet leuk meer. Ik moet ook volgens mijn banner nog niet ongie worden pas over een dag of 7.Dus dat kan het niet wezen. Ik ben daarnet maar ven gaan liggen,maar maak me zorgen. Groeten jennie72
Bedankt,ik weet het even niet meer zo goed. Ik heb ook al 4 dagen last van flinke opstipatie. Echt vervelend nog nooit zo erg gehad. Ik hoop maar dat ik me morgen weer wat beter voel kan ik gewoon weer gaan werken. groeten jennie72
he getver zeg. dat voelt idd niet fijn he. als het niet gaat zou ik anders oz de hap bellen hoor, liefs sam
hai sorry maar wie moet ik bellen?ik begrijp je even niet. Sam. ik wil alleen maar slapen eigenlijk maar moeder beloofd te helpen vandaag. Ik voel me raar. Misschien toch van een zwangerschap? Het niet weten word ik een beetje moe van. Groeten jennie72
hoihoi, sorry bedoelde de huisartsen post. als jij bijna van je graatje gaat en je vertrouwd het niet, dat bedoelde ik meid hihi. Het zou idd ook van een zwangerschap kunnen komen, maar idd die onzekerheid word je ook erg moe van en is niet bevordelijk voor je. probeer anders toch te rusten en toch anders morgen naar de huisarts te gaan. heel veel sterkte meid, ik weet hoe die onzekerheid je uit kan putten namelijk liefs sam
Bedankt, nu snap ik je beter. Dit is zelfs voor mijn doen raar. Ik weet niet eens of dat ik zwangerben ja of te nee. Zelfs mijn moeder zei wat zie je bleek ik moet nog wachten met testen,maar ja zo is het ook niet echt te doen. Ik denk n.m dat ik echt zwanger ben kan het mis hebben natuurllijk. mAar als je kijkt naar mijn klachten dan zou dat goed kunnen. Ik heb nog nooit last gehad van obstipatie en zeker geen dagen. Nou ja komt wel goed,bedankt voor je steun en andwoorden. groeten jennie72
pfff, erg zwaar he meid. hoop dat je morgen bij de huisarts toch wat meer te weten komt en ik ga duimen dat het idd van een zwangerschap is hoor liefs sam
Ik ga ook voor je duimen Jennie. Ik hoop dat je zwanger bent... dan kun je er ook beter tegen als je je weer eens zo beroerd voelt. Suc6 morgen!
Bedankt dames,en toi toi. Wie weet? Ik heb vanmiddag weer een uur liggen slapen,voel me nog niet veel beter. Maar misschien toch een beginnende ongi wat op zich wel raar is, moet nog een week maar goed. Ik baal hier van,onduidelijkheid weet je. ik hoop ook snel iets meer te weten. Ik hoop me morgen weer wat beter te voelen kan dit er niet bij gebruiken op mijn werk,ben net begonnen daar. . groeten jennie72 en nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties
sterkte meid!! ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen of dat je zwanger bent natuurlijk dan weet je waar het van komt.
Bedankt dames, ik ben vanmorgen even langs geweest om urine te brengen om een blaasontsteking uit te sluiten aan gezien ik heel veel moet plassen,en al eerder last heb gehad daarvan. Maar dat was het ook niet,zelfs de HA vind dit heel raar aangezien deze klachten toch echt bij een zwangere vrouw horen Hij raadde me aan over een week te testen als ik dat zo lang vol houd. Nu val ik s,middags regelmatig ook in slaap gewoon echt moe, Ik weet 1 ding wel dat ik hier niets meer van snap.!!!!!!ik durf niet te testen want dan is hij misschien wel nagatief. Maar een stem in mijn achterhoofd zegd me dat dit wel raak is dit keer. Nou ja we gaan gewoon maar door, groeten jennie72
hihi, zou toch geweldig wezen als het zo was he meid. maar nog ff geduld dan he tot volgende week. weet ook neit of ik het vol zou houden hoor. in ieder geval succes met wachten en ik duim voor je
Bedankt Sam,en je is moeilijk vol te houden. Want ik zou zo blij zijn dat als het zo zou wezen. .Want die klachten gaan ook niet over integen deel worden erger. De assistent zei dat ik volgende week maar weer moest komen maar ga echt testen dan!op hoop van zegen dan dat het lang genoeg is. Dit is echt bizar te noemen aangezien ik dit nog nooit heb meegemaakt. Het geeft ook geen verklaring waarom ik steeds maar moet plassen. Ik heb geen blaasonsteking! of veel last hebben van obstipatie. Duizelig vanmorgen op mijn werk. Groeten jennie72