Hellow Op 23 okt werd ik gecurreteerd en sinds enkele dagen is het bloed-en bruinverllies gelukkig bijna helemaal weg. Gyn zei dat het 6 tot 8 weken kan duren eer men eerste maanstonden doorkomen en dat we daarna terug mogen starten.. Wachten jullie mee? Hoe staan jullie hier tegenover? Beginnen jullie er vlak nadien terug aan of lassen jullie wachttijd in? Hoever staan jullie in de verwerking? Als het op mezelf aankomt. Na 6 weken angst komt er nu eindelijk rust over mij. De angst begon bij de eerste bruine druppels in men zwangerschap en eindigde na de laatste bloedingen door curretage. Ik ben nog niet helemaal zeker of ik terug zo snel in een nieuw avontuur wil storten. Ben van mezelf al paniekerig en nu ga ik dat bij een volgende zwangerschap denk ik helemaal hebben... Oja mijn situatie was : op 6.5 weken kwam ik erachter dat vruchtzakje gestopt was met groeien op 4 weken. xxx
Ik heb in augustus een miskraam gehad, al was het vanzelf op gang gekomen, dus geen curretage. Maar wij wilden er meteen weer voor gaan. Het duurde toch al 8 weken voordat mijn cyclus weer op gang kwam, dus eigenlijk had de natuur al 2 maandjes verplicht rust ingelast. Dan vond ik wel genoeg, en wie weet duurt het nog maanden voordat we weer zwanger zijn... Ik vrees wel dat ik een bange zwangerschap tegemoet zal gaan... Heel veel sterkte ermee!
hoi hoi, tja ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik had na de curettage twee dagen bijna geen bloedeverlies, daarna begon het bloeden.eerst een week een klein beetje bloedverlies daarna weer bijna niks en nu sinds een kleine week eigenlijk nog steeds iedere dag wat bloedverlies, ik vind het eigenlijk maar raar, voel me ook net alsof ik ongesteld ben nu maar ik weet het natuurlijk niet zeker, heb gister ook weer een zw test gedaan om te kijke of het hcg uit mijn lijf was, en eindelijk is de test bijna wit, nog een heeeeeeel vaag streepje. wij willen er eigenlijk weer direct voor gaan, maar maak me toch een beetje zorgen over het bloedverlies, het is echt niet veel en ik heb verder nergens last van. maar hoor van zoveel mensen dat het bloeden al snel helemaal stopt... zijn jullie al hcg-loos???? liefs M