Wat is dit voor buikpijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jennifer0306, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Beste verloskundigen,
    Ik ben nu 35.3 weken zwanger en zit met de volgende vraag:
    Mijn man moet altijd vroeg werken dus hier gaat de eerste wekker rond half 6. Ik ga dan altijd even plassen. Ik heb sinds twee dagen dat ik als ik dan wakker wordt, ik buikpijn heb. Het lijkt dan alsof die buikpijn er al was voor ik wakker werd. Het is een continue zeurderige pijn. Mijn buik word niet perse continu hard tijdens die pijn maar soms wel voor even. Het duurt altijd een lange tijd voordat de pijn weer weg is. Meestal val ik ermee in slaap en word ik er ook weer mee wakker. Ik heb het tot nu toe overdag nog niet echt gehad. Vorige week is mijn urine op de kweek gezet en daar waren geen bijzonderheden te zien. Wat kan deze pijn dan zijn? Indalen, oefen/voorwerk of toch ook mijn darmen?

Groetjes!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Waar zit de buikpijn precies?
    Zit het bij je schaambot dan denk ik aan indalen.
    De darmen zitten nu o.a in de flanken dus zit daar de pijn zijn het de darmen.
    Zit de pijn meer boven bij je maag dan kan het een beurse blauwe plek zijn van het bewegen van de baby. Of klachten van de maag.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina