Ik voel me niet zwanger:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mau, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Nou we zijn weer ff wat verder, nog een paar dagen en dan de echo!

Zo spannend!

Heb nu al wel dat me broeken te strak zitten en ik ben stront-misselijk!

(.)(.) zeer pijnlijk, dus wel alle symptomen, was de vorige keer toen al weg, dus heb voor nu zeer goede hoop!

Maandag is D- day dus laat nog even weten hoe het afloopt.

En hoe is het bij jullie dames?

2. Dana

Dana Niet meer actief

Succes maandag meid! ;)
    Je zult zien, het weekend is zo voorbij.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    zonder miskraam niet het gevoel zwnager te zijn..
    voel me kip lekker...

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier ook super onzeker voor mijn jongste dochter twee mk gehad en voor die mk namen mijn zwangerschap klachten af en als ik nu even niks voel dan wordt ik super onzeker bah maandag heb ik ook een echo spannend hoe laat moet jij?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Herkenbaar. Hier eenmaal een miskraam toen ik helemaal geen klachten had en de tweede miskraam had ik juist wel klachten en hadden we bij 7,5 week een kloppend hartje gezien en kwamen we er 3 weken later achter dat het toch vlak daarna mis was gegaan. Terwijl de kwaaltjes wel bleven.
    Dus ik had nu echt zoiets van: ik kan nergens meer van op aan en heb om wekelijkse echo's gevraagd en dat mocht gelukkig. Anders had ik het ook niet getrokken, na 4-5 dagen stond ik alweer stijf van de spanning en bij elke echo kon het in mijn hoofd steeds maar 1 ding zijn en dat was dat we slecht nieuws weer zouden krijgen.

Maar tot nu toe gaat het hier super en we zijn sinds deze week onze eigen kritieke termijn wel echt voorbij, dus de spanning is een enorm eind afgenomen. Kleine frummel ziet er ook helemaal uit zoals ie er uit hoort te zien en dit is de eerste zwangerschap dat de echodatum klopt met m'n cyclusdatum.
    Zwanger voelen moet nog even komen, maar ben voor nu allang blij dat de grootste spanning er af is, (alhoewel in mijn achterhoofd wel blijft spelen dat het hier telkens misgaat als we het niet meer verwachten).

Ik zoek maar zo veel mogelijk afleiding en probeer er nog niet teveel bij stil te staan. Komt wel als ik de bewegingen ga voelen :)

6. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    @rosa08 wij mogen om 11.50uur voor de echo, ben zo benieuwd!

Bij mijn MA paste ik mijn broeken gewoon nog, terwijl ik nu echt de knoop niet dicht krijg! Had ik ook bij mijn dochtertje, liep met 8 weken in positiebroeken!

Nou allebei het weekend door komen en hopelijk hebben we maandag allebei goed nieuws en worden we eindelijk bevangen door onze roze wolk!

7. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Och nee annelinik zie dat je een mk hebt gehad, jeetje dat is zwaar klote zeg!

@rosa08 spannend he vandaag! Eindelijk de echo, over 2 uurtjes weten wij of het goed of slecht gaat, ben zo benieuwd en vind het ook wel een beetje eng!

Ik laat jullie weten hoe het geweest is, voor nu nog een hoop spanning.....

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Heel veel succes vandaag mau, hopelijk wordt dit een prachtecho!

9. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    We hebben de echo gehad en alles is goed!!!!
    Hebben het hartje gezien en het is nu 1.3cm, precies goed met mijn termijn!

We zijn door de dolle heen, nog even een paar weekjes wachten en dan zijn we uit de " gevarenzone"!!!!!!

@rosa08 hoe was jou echo?

10. bubbles2006

29 feb 2012
    20
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    hoihoi,

Ik ben vandaag 5 weken + 2 dagen voelde me ook absoluut niet zwanger tot afgelopen zaterdag ik na het eten ineens misselijk werd.. dit ging daarna weer over.. zondag weer maar nu niet alleen na het avond eten maar ook overdag wat vlagen van misselijkheid.. en vandaag nou vanaf 10 uur al.. misselijk..
    heb nu maar een tip van internet aangenomen om op een augurk te gaan zuigen.. (het werkt!) en nu voel ik echt zwanger..
    Ik heb wel de eerste 2 weken voor me nod last van me (.)(.) gehad en allemaal kwaaltjes maar na me NOD was het weg.. waarop ik me inderdaad ook afvroeg ben ik wel zwanger..

ik mag woensdag over een week (21-03) voor me eerste echo (is ook ons eerste kindje) en ik denk dat als ik die gezien heb dat ik me dan pas echt zwanger voel

succes met je zwangerschap..

groetjes

11. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik voelde me alleen zwanger vanwege de kwalen. Maar ik moet zeggen.. mijn enthousiasme begint steeds minder te worden, omdat iedereen in mijn omgeving maar zit te hameren op die 12 weken. Ik heb het nu zo vaak gehoord dat ik die 12 weken moet afwachten dat ik er onderhand paranoide van begin te worden. Echt heel vervelend

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

@mau fijn dat je echo super was!! Bij ons ook super een mooi kloppend hartje.

Deel Deze Pagina