Nu bijna 6 weken zwanger, maar voel me zooo anders als bij de eerste. Wel die moeheid maar minder erg, geen gespannen borsten en niet sterk ruiken. Nu ben ik wel wat misselijk als ik honger heb wat ik bij de eerste ook had. Ook heb ik het gevoel dat er iets mis is ofzo gewoon erg onzeker wie heeft dit ook? 7 februari echo..
ik voel mij ook niet zwanger, zelfs geen misselijkheid, hooguit beetje meer moe dan anders. Vorige week (12 weken) toch goede echo gehad. Je kan dus wel degelijk zwanger zijn zonder de 'typerende' klachten. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heb tijdens mijn eerdere zwangerschappen ook geen klachten gehad, en het is toch 2 van de 3 keer goedgegaan. Ik zou alleen wel naar je gevoel blijven luisteren, als jij bang bent dat het niet goed zit, zou ik de vk vragen om een eerdere echo. Heb met 1 zwangerschap ook vanaf het begin het gevoel gehad dat het niet goed zat en dit is uiteindelijk ook een ma geworden.
Bij mijn zwangerschap vorig jaar voelde ik mij ook helemaal niet zwanger. Een lichte ochtendmisselijkheid begon bij mij met 8 weken geloof ik. Ik heb zowieso heel mijn zwangerschap geen echte zwangerschapssymptomen gehad! Ik deed de test en snapte er echt niks van! Voelde helemaal niks! Ook nooit gespannen borsten gehad ofzo. En nu is mijn meisje alweer 4 maanden
Hoi hoi, Ik ben nu ong 8 weken en ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben.. Mijn eerste zwangerschap en dat brengt ook onzekerheid met zich mee. Afgelopen maandag echo gehad, die was tot dusver goed alleen hartje klopt nog wat langzaam, maar geen reden om me zorgen te maken zeiden ze. Verder zit ik nu ook een beetje te wachten op kwaaltjes die er nog niet zijn... Voelt beetje vreemd allemaal. Ik had wel 2 weken geleden wat gespannen borsten, maar dat is nu veel minder.
Echo was goed! Hartje klopte goed en metingen klopte precies met de termijn. 5 maart weer een echo, maar daarvoor nog de combinatie test dus nog een echo hihi. Nog niet meer klachten misschien nog meer moe maar verder niet.. en jullie?
Hi Fleur, Ik voel me nog steeds niet zwanger.. Eigenlijk heb ik al heel mijn zwangerschap vrijwel geen klachten (ja, moeheid, maar dat is het dan ook), maar ik ben het toch echt hartstikke ontzettend vreselijk zwanger, kijk maar naar m'n tikker Je hoeft dus niet perse ergens last van te hebben
Ik vraag me altijd af.. Hoe voelt zwanger dan? Nu voel ik me zwanger, omdat ik een dikke toeter heb die in de weg zit, lopen niet zo snel meer gaat en mijn baby me dagelijks in elkaar schopt. Maar tot een week of 20 heb ik me nooit anders dan anders gevoeld..