blaas

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Loes83, Feb 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi allemaal,
    2 weken terug had ik blaasontsteking (voorheen nog nooit gehad) antibiotica gehad. Alle klachten zijn weg, op de buikpijn in de onderbuik na,vooral als ik moet plassen. Ik vind het lastig te omschrijven; het is een zeurderige pijn.
    Na huisarts bezoeken, hap en verloskundige komt er niets uit.
    Blaasontsteking is weg (al 2x daarna laten controleren) urine is op kweek gezet, niets te vinden.
    Gister werd er in het ziekenhuis gezegd (na uitslag kweek) dat iedere vrouw andere symptomen heeft tijdens de eerste weken en ik blijkbaar mijn blaas.
    Dat de blaas in de kleine bekken ligt en ik door de groei van de baarmoeder, ook al is het nog pril, toch al last van verdrukking iets heb van de blaas.

Herkent iemand mijn verhaal?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    heel herkenbaar. heel vaak blaasontsteking gehad voordat ik zwanger was. Dacht het nu ook weer te hebben, maar na kweek zeggen ze van niet... voelt echt niet fijn. alsof ik telkens toch moet en door drukkend gevoel ook telkens bang dat ik ga bloeden...

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ja! Ook als ik niet hoef te plassen, blijft het zeuren in de onderbuik.
    :( is niet echt fijn.

4. Saffron88

Saffron88 Actief lid

Oct 28, 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ja, ik heb het ook gehad en heb er af en toe nog steeds last van. De assisstente van mijn huisarts werd af en toe moe van me, omdat ik voor de zoveelste keer met een potje urine aan kwam.

Gelukkig loos alarm, maar liever het zekere voor het onzekere! Blijkbaar ligt de kleine knus tegen mijn blaas aan gekropen. Af en toe heb ik ook het gevoel dat ik een blauwe plek aan de binnenkant van mijn buik heb.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik heb hier ook last van, ik denk dat het de baby is die op mijn blaas drukt ofzo.
    Maar het is wel heel erg vervelend altijd die druk op mijn blaas en soms doet het zo'n zeer dat alles gewoon verkrampt en hoevaak ik ook blijf plassen het helpt niet.

Share This Page