Help!!berekening?Niks te zien op echo???

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sylvanaaa, 17 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Ik ben altijd regelmatig ongesteld met een cyclus van 32 dagen. 1 december was het begin van mijn laatste menstruatie, ik heb ovulatietesten gebruikt want ik zou 18 december mijn ei hebben volgens berekening. Ovulatietest bleef negatief en op de 19e 'savonds heb ik voor het laatst een negatieve ovulatietest gehad (toen waren ze op en dacht ik "het zal wel")en hebben we sex gehad. Dit was gelijk de laatste keer van de daaropvolgende 2 weken dat we echt gemeenschap hadden.
    Normaal zou ik 1 januari ongesteld moeten worden maar dat werd ik niet, pas op vrijdag 5 januari had ik toch een positieve test in handen!

11 testen gedaan totaal, alles positief, moeders voor moeders langs geweest ook positief.

Toen had ik afgelopen zondag wat bruinverlies en dat begon vanmorgen vroeg weer, iets meer maar nog steeds wel alleen met afvegen en in mijn urine zitten soms van die kleine bruine sliertjes.

Ben ik doorgestuurd voor een echo en als je uitgaat van mijn cyclus zou ik 6.2 weken moeten zijn, Als je uitgaat van dat mijn eisprong later was kan dat Max donderdag zijn geweest want dinsdag hadden we dus voor het laatst gemeenschap en dan zou ik alsnog nu 5 weken en nog iets moeten zijn toch ?

Nu had ik vandaag mijn 1e echo omdat ik dus bruinverlies had was ik doorverwezen... was er helemaal niks te zien op de echo! Geen vrichtzakje geen enkel teken van een zwangerschap!
    De dame zei: of het is afgestoten (maar ik heb geen pijn en ook niet echt bloedverlies gehad en voel me op en top zwanger met misselijk alles erbij) of je bent 2 weken eerder en dus pas een week of 4...

Maar dat kan toch niet als ik uitga van mijn berekening? In het slechtste geval moet ik dan toch alsnog op 5 weken en nog iets zitten en dan zou er toch wel iets te zien moeten zijn ?

De echo was inwendig trouwens.

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Je had op de 19 de een negatieve ovulatie test en toen ook seks gehad. Het zou dus heel erg goed kunnen dat je eisprong zelfs vijf dagen later is geweest , sperma kan tot 5 dagen overleven Dat zou je late positieve test verklaren en dan de vraag was dit een knal test of lichte test? Het zou dan kunnen zijn dat je op 5 januari net 9 dpo was toen je testte, dan zou je nu net 5 weken zijn en is er vaak weinig te zien op een echo, met een beetje mazzel een zwangerschaps ring

3. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Die vrijdag was het een lichte test.. moest hem echt in het daglicht houden om te zien, daarna clearblue gedaan die zei toen zwanger 1-2 weken..

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Het zou dan inderdaad heel goed kunnen zijn dat je korter zwanger bent dan je zelf denkt. Was er wel verdikt baarmoederslijmvlies te zien?

Wanneer mag je weer voor echo? Het zou ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn dus ze moeten je wel goed in de gaten houden!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Denk dan ook een latere eisprong. Als je de 5 januari licht positief hebt getest en je zou toen 10-11 dpo zijn geweest, dan ben je nu 5+2/5+3 ongeveer.
    Krijg je nog een nieuwe echo over een week?
    Hopelijk is er dan wel iets te zien

6. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Ja ik heb net de verloskundige gebeld en die zou me terug bellen straks maar die zegt dat het raar is dat ze niks gezien hebben want ze zegt dat ook al ben je 5.nogiets dan zou je wel een zwangerschapsring moeten zien op de echo... dus wss moet ik door naar de gynaecoloog en die gaat bloed prikken enz.. maar dat laat ze nog weten..

7. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Nou doe ik net een clearblue en die geeft 3+ aan, en volgens de instructie ben je dan 5+ en dan had je toch wat moeten zien lijkt me...

8. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Nou mag pas over 2 weken, vk snapte er niks van zei ze... geen echte bloedingen, niks op echo en minimaal 5 weken...

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Pas over twee weken? Ik zou vragen of je volgende week weer mag komen! Mogelijk heeft ze het over het hoofd gezien en ziet ze het volgende week, maar een bbz is niet uitgesloten en kan erg gevaarlijk worden, dus ik zou het goed in de gaten houden. Zodra je pijn krijgt je vk weer bellen.

Hopelijk zit alles goed. Misschien had ze niet zulke goede apparatuur? Daar lees ik wel vaker iets over?

10. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Ik hoop het, ik heb nu zelf een vroege echo geregeld bij een echobedrijf voor volgende week donderdag, dan zijn we 8 dagen na de "lege echo".. stel dat ik echt maar 5 1/2 week zwanger ben en ze heeft daarom niks gezien ga ik er toch vanuit dat je dan wel iets ziet... tot die tijd ga ik er proberen niet over na te denken, heb alle zwangerschap apps etc van mn telefoon gekieperd en doe maar even alsof het er niet is voor zover dat lukt want dit vreet me helemaal op

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dit inderdaad
    Niet accepteren hoor
    Ik had een zwangerschapsring bij de echo van 5+1
    En verdikt baarmoederslijmvlies v 21 mm

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Ja in snap dat die onzekerheid killing is! Sterkte! Ik duim nog even voor je!

13. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

27 dec 2017
    804
    748
    93
    Vrouw
    NL
    Mijn laatste menstruatie was ook op 1 december 2017.. 18 december had ik mijn eisprong en dat klopt ook want had eerste echo op 16 januari maar we zagen niks. Alleen vruchtwater en een ringetje ze zei baby is heel klein kom maar over. 2 weken .. dan ben ik 8 weken 1 dag .. ik heb nu 6weken en 4 dagen

14. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Dat geeft me dan wel weer wat hoop, alleen bij jou zagen ze wel een ring... kan het zijn dat er als ik een paar dagen later mn eisprong gehad hebt je daarom geen ring hebt gezien? Ik had nog nooit van zo'n ring gehoord, mijn ei was zoiezo later dan de 18e want ik testte tm19e negatief met de ovulatietesten... maar ik maak me voornamelijk zorgen omdat ik bij iedereen over een ring lees en die zag zij ook niet...

15. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

27 dec 2017
    804
    748
    93
    Vrouw
    NL
    Je hoeft persee geen ringetje te zien hoor maak je geen zorgen dit is Mn tweede kindje en ik zag ook eerste keer een ringetje bij mijn zoontje Zag ik ook geen ringetje hoor .. elke zwangerschap is anders .. dus alles komt goed x

16. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    vervelend joh de onzekerheid hoop voor je dat je snel duidelijk mag krijgen !x

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Zonder zwangerschapsring geen zwangerschap,dus bij je zoontje heeft hij er zeker gezeten;)

mutskuh vindt dit leuk.
  18. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

27 dec 2017
    804
    748
    93
    Vrouw
    NL
    Ja dat kan maar heb zelf niet gezien tijdens echo. Ook niet toen ik echo foto kreeg bij 6W1D :)

19. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    Nou vandaag weer een echo gehad en nu was er nog steeds geen baby te zien maar wel een vruchtzakje.. die heeft ze gemeten en ze zegt volgens de grootte zit je nu tussen de 5 en 6 weken...
    Nou volgens mij kan dat dus niet maar de vk zei dat het kan dat ik een late ei en een lange innesteling gehad heb en ik daardoor 2 weken korter ben dan ik dacht.. maar nu moet ik dus weer een week wachten.. op zich geeft het me wel wat hoop dat er dus in die week geen bloed meer is geweest en na de bloeding er dus wel een vrichtzakje is ontstaan.. nu alleen nog een kindje erin:/

20. Sylvanaaa

Sylvanaaa Lid

29 dec 2017
    65
    25
    18
    Vrouw
    En mn baarmoeder lag gekanteld zei ze..

Deel Deze Pagina