Hallo dames, ik heb een week geleden Pregnyl gekregen. Voel me nu op en top zwanger... Zijn er vrouwen die hier ook altijd last van hebben, terwijl ze uiteindelijk toch niet zwanger zijn? Vorige keer was ik direct zwanger, is helaas een miskraam geworden... Weet dus niet hoe Pregnyl is als je niet zwanger bent in die cyclus... Ben zo benieuwd of iedereen dat gevoel heeft van die hormonen! Liefs Cath
@ Cath: Voelde echt vanalles! Had zowat alle symptomen, maar.... werd gewoon ongi! Je lichaam kan je goed voor de gek houden helaas! Suc6! Groetjes Marjo
@Katrien Duck Ook ik voelde me wel zwanger hoor van de pregnyl, maar had wel de hele tijd in mijn hoofd dat ik me niet in de maling moest laten nemen hierdoor! Volgens mij voelt iedere meid die pregnyl heeft gebruik zich zwanger. Groetjes, Elvira
He meis, Hier ook een Pregnyl-user hihi Ik heb me beide keren na een terugplaatsing zwanger gevoeld. Ik was beide keren wel even zwanger maar kreeg een vroege miskraam. Dat ik mij zwanger voelde kan dus van beide komen. Zwanger voelde ik me ook, maar in mindere maten, van Pregnyl zonder terugplaatsing. Pregnyl laat me mezelf dus wel degelijk zwanger voelen. Groetjes en succes! Elmo
Ik had, tegen beter weten in, op andere reacties gehoopt. Het rare vind ik alleen dat ik de eerst 4 dagen na de Pregnyl bijna nergens last van had, en dat het nu steeds erger wordt met misselijkheid... Dan zou je er toch gelijk last van moeten hebben? Vrees dus dat ik toch die 8 lange dagen zal moeten afwachten... pffffff.......
Hey Katrien, killing heh, die wachtweken De ene ronde na Pregnyl voel ik me beter dan de andere, Ik hem 'm vanmi. gezet en vaak was ik dan gelijk misselijk. Nu (nog) nergens last van. Wel altijd supermoe de dagen erna en hoofdpijn.. Pfff moeilijk he als je niet weet waar je aan toe bent.. Duim voor je! liefs
Hoi Katrien Duck,' Ik las vanmiddag ergens dat pregnyl 10 dagen lang in je lichaam blijft voordat het helemaal weg is. Dus dan kan het goed dat je pas de 4 de dag syptomen hebt. Ik hoop echter dat de misselijkheid van wat anders komt?! Ik duim voor je.
hoi hoi bij mij is het enorm verschillend heb nu 4 of 5 keer pregnyl gezet en de ene keer voelde ik mij helemaal zwanger (vooral borsten en moeheid) en andere keer helemaal nergens last van. Zit nu ook week na pregnyl maar voel helemaal niks! hoeveel heb je gespoten? gr. Nannie
Ik heb zaterdag voor de 1e keer Pregnyl gekregen en ik moet zeggen: tot nog toe, alleen pijn in 1 borst. Niet misselijk, niet zwanger gevoel (geen idee hoe dat voelt trouwens...) nog nergens last van dus. Maar als ik jullie zo lees: dat kan dus nog komen...
Haai, Ik heb afgelopen donderdag de pregnylspuit gekregen. Verpl kundige raakte bloedvat ,heb nu een grote bloeduitstorting op de bil. Verder krijg ik pas na een week wat zwangerschapssymptomen. Pijnlijke boobies .Ben nog niet misselijk geweest bij de vorige IUI's. Ben er inmiddels wel achter dat je eigen lichaam je soms raar voor de gek kan houden.....
ik had zeker een zwanger gevoel bij pregnyl! veel symptomen... helaas een paar keer geen zwangerschap.. toen het raak was, durfde ik het ook een paar dagen nog niet te geloven, omdat ik 10.000 IU had gekregen, en ik dacht dat de pregnyl mijn test positief maakte... gelukkig een aantal dagen erna nogsteeds positief... succes meis! liefs elfje
hoi ik heb 13mnd pregnyl gebruikt en had ook last van zwangerschaps hormonen en elke keer dacht ik dat ik zwanger was maar helaas niet in de pregnyl zit hcg verwerkt die maak je aan als je zwanger bent maar nu doet de pregnyl het heel verwarend gr roompje