Bekkenfysio na bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door femkes, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tijdens mijn zwangerschap een paar keer naar de fysio ivm bekkenklachten. Vooral wat tips gekregen. Na de bevalling al snel geen constante pijn meer, dus ik voelde me helemaal genezen. Ik merk nu echter dat ik pijn heb bij de aanhechting. Als je op mijn heupen duwt is dat erg gevoelig. Laatst een massage gehad en zij gaf aan daar af te blijven omdat ze ook al mijn rug en schouders onder handen ging nemen. Volgens haar was teveel in een keer niet goed als je erg moe bent (en dat ben ik).
    Maar ik twijfel dus nu of ik nog een afspraak bij de fysio zal maken of dat dit vanzelf over gaat. Ik heb eigenlijk alleen last als ik stoei met de oudste of als ik lang loop. Dat lijkt me op zich niet raar, maar ik wil wel dat het nog beter wordt.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Ik zou een goede bekken fysio zoeken die je kan helpen met tips om je banden te versterken en te zien hoe je gewrichten eraan toe zijn. Na mijn eerst is het na langere tijd zelf over gegaan maar bij mijn tweede helaas niet en loop ik tot nu aan toe nog met klachten en onder behandeling van de fysio

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik zou zeker even naar de fysio gaan, deze kan even kijken wat het probleem is en oefeningen mee geven.

Deel Deze Pagina