was dit het? strippen

Discussion in 'De bevalling' started by mamajanneke, Nov 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Nou ben vandaag over de 40 week en zou dus gestript worden, had me voorbereid op een ongemakkelijke eventuele pijnlijke gebeurtenis.
    Maar t viel mij zo mee dat ik me af vraag of t wel goed is gegaan. Ze kon me vertellen dat ik al op 2 cm zat (scheelt weer ) en was al helemaal verweekt en de vliezen waren al gedeeltelijk los. ( daarom deed t ook geen pijn denk ik ??) Ook kon ze t hoofdje al voelen dus de kleine ligt al diep
    Heb wel krampjes nu in de rug en buik en been maar nog niet dat ik zeg van wow we moeten maar eens gaan.
    Ben dus benieuwd hoe de nacht zal lopen.

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was het inderdaad. Kan ook best vrij pijnloos zijn, als je al wat ontsluiting hebt. Wellicht zijn die krampjes een voorteken en ga je annacht echt beginnen. Bij mij begon het ook met lichte krampjes en zette het 8uur later goed door. Succes alvast!

3. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

Jul 3, 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben twee keer gestript en vond het ook niet pijnlijk, scheelt ook als je goed kunt ontspannen. Na de 2e x strippen is de bevalling ook begonnen. Succes!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik zag er echt heel erg tegen op dus was echt stom verbaasd toen ze zei dit was het. maar ik hoop zo dat t gewerkt heeft. loop al vanaf 28 week met weeen en heb zelfs een nacht in t zh gelegen hie voor met 33 week en toen hadden ze het zelfs over longrijping en weeenremmers. maa elke x zakte t weer af. dus ik hoop echt dat t nu door gaat zetten.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    ik heb het ook nooit als pijnlijk ervaren. bij de eerste een paar x gestript toen ik nog geen ontsluiting had. nou ja, dat is niet echt strippen maar ze heeft wel de boel geprobeerd los te woelen. daarna 1 cm en weer een paar x gestript. vond het niet pijnlijk. voelde niet super lekker maar het was zo voorbij.
    bij de 2e ben ik 1x gestript en bleek ik al 2 cm te hebben. 's ochtends gestript en s avonds is ze geboren.

6. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Bij mij deed het strippen ook geen pijn, wel wat ongemakkelijk gevoel maar ook hier was de boel al verweekt en 1-2 cm ontsluiting!

Hoop voor je dat het doorzet, ook ik hoop vannacht door te zetten. Vanochtend voor de 2e keer gestript en ben nu 41.2.....

7. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

Mar 17, 2014
    199
    0
    0
    Alsof ik de OP heb geschreven :) Jouw omschrijving is precies wat ik heb meegemaakt vandaag haha.. Hopelijk zet het alsnog door voor ons de komende uren! Succes!

8. Azra87

Azra87 Lid

Mar 5, 2012
    59
    9
    8
    Female
    Ik vond het ook wel meevallen. K ben zondagmiddag gestript, en s'nachts begonnen de weeen! Hoop voor jullie ook! Succes

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoop dat de weeën zijn begonnen!!Fijn dat het strippen mee is gevallen!:)

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    helaas niks, wel krampen gehad en met name in de rug en benen, maar t zette niet door. ook geen bloedverlies ofzo wel weer iets meer slijm maar verder niks. als ik volgende week niet ben bevallen op dinsdag word ik die week nog ingeleid. dus hier nog max een ruime week.

Hoe is t met de andere dames die zijn gestript? ben blij dat jullie t net zo ervaren als ik :) En ook fijn om te lezen dat het wel kan werken. wacht t gewoon af.

11. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

Mar 17, 2014
    199
    0
    0
    Hier hetzelfde als bij jou eigenlijk. Vannacht wel zo'n 2 uur wat weeen gehad maar nu is het stil. Ik word maandag ingeleid, als ze er nog niet is. Dan breken ze de vliezen. Hoe wordt jij ingeleid?

12. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Hier ook drie keer gestript, alle drie keer een paar uur daarna bevallen. Had ook al weken voorweeen en 5 cm ontsluiting, pijnlijk was t ook niet.

Hoop voor je dat het snel op gang komt

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    het rommelt nu wel weer wat maar nog steeds niet dat ik zo iets heb van het begint. Ik weet niet hoe ik ingeleid ga worden, of vliezen prikken of infuus, want tabletten en veter mag niet, omdat ik een kz heb gehad.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Spannend duim voor je !
    Bij de eerste was het strippen erg pijnlijk, achteraf bleek omdat ik onbewust helemaal verstrakte. Bij de tweede echt op mijn ademhaling gelet en ontspannen en het was bijna lekker ;)

15. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,326
    17,231
    113
    scheelt ook een hele hoop wie het doet. Ik heb er gehad waar ik amper wat van voelde en ook gehad die echt pijn deden. Na 3 zwangerschappen heeft het alleen bij de laatste geholpen, toen brak ze per ongeluk mn vliezen ;)

16. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    @toch 3 daa hoopte ik op dat dat zou gebeuren maar helaas.

en ben nog steeds niet bezig helaas. vanmiddag wel wat roze slijm verloren en nu af en toe kramp en drukkend gevoel en steken weer in de vagina, maar niet veel :(
    Ben bang dat t niet heeft geholpen..

17. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    Bij mij was het een gemene pijn.. niks geholpen na 2x gestript te zijn

18. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Spannend!!

Nee ik vond het niet pijnlijk het strippen maar een akelig gevoel.
    Ik was de zaterdag gestript, beetje onrust maar verder niks.
    Woensdags weer gestript en weer wat onrust en de slijmprop verloren.
    De vrijdagochtend geboren.

19. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Gaan ze je nog een keer strippen? Bij mij werkte het pas de tweede keer. Was toen de 41 weken voorbij (41+2) en volgens mijn vk werkt het dan vaker. Succes met de laatste loodjes!

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    nee volgens mij niet er is gelijk gesproken over inleiden volgende week.
    t rommelt nu wel mee zit nu aldoor rond de 8 min hoop dus dat t door gaat zetten.

Share This Page