Zo net terug uit het ziekenhuis again. 2 echo's gehad en hartslag van de beeb werd in de gaten gehouden ivm geen bewegingg. Gelukkig is alles in orde. Wel weeen maar ze zijn niet zorgelijk en veroorzaken geen ontsluiting. Godzijdank. Ook nu heeft manlief zich aan mijn wensen gehouden en dat is heel fijn. Volgende mijlpaal -> 30 weken zwangerschap halen.
Mooi dat het voorlopig weer even rustig is. Duidelijk signaal dat het tijd is om aan jezelf en de kleine te denken en voor de kleine op te komen. Want hoe je het ook went of keert. Hoe de moeder zich voelt heeft invloed op het kind. Als je moeite hebt om voor jezelf op te komen, doe het dan voor de kleine. Slaap lekker
Ik zou schoonmoeder de rest van de zwangerschap even aan de kant zetten, ze veroorzaakt stress en dat kan je nu niet gebruiken. Daarnaast ondanks excuses is haar opmerking van jou een tik geven echt een no - go. Ze had van mij een hele scherpe opmerking retour gekregen was direct naar de zijlijn verbannen. Je bent een volwassen vrouw hoor! Fijn dat jij en je man weer op één lijn liggen maar ik zou dit wel goed in de gaten houden, niet dat hij zijn moeder tijdens de bevalling alsnog de verloskamer binnenlaat.
Lieve Nala89, Ik denk dat alles al gezegd is en dit misschien ook, maar ik wil het je toch nog even meegeven. Ik neem aan de deze bevalling jouw eerste is. Je kan je nu nog niet voorstellen hoe dat gaat tijdens een bevalling. Maar het is heeeeeel belangrijk dat je jezelf naar binnen richt. Dat betekent alles en iedereen om je heen negeren. Dan kunnen alle benodigde hormoontjes het beste hun werk doen om de bevalling zo draaglijk mogelijk te maken. Mijn man was bij beide bevallingen maar heeft echt helemaal niets kunnen doen. Ik luisterde ook alleen naar de VK en verder alleen naar mijn eigen lichaam en concentreerde me op rustig blijven en de weeën opvangen. Het is natuurlijk jouw eigen keus, maar iemand erbij hebben, waar je je niet 100000% bij op je gemak voelt is dus echt geen goed idee. En hoe meer mensen, des te meer afleiding... In ieder geval heel veel succes en sterkte! Zoals mijn vk zei: het is jouw feestje
Sorry maar hier zou ik me idd ook niet prettig bij voelen. JOU bevalling dus JOU keuze hoe niet leuk dat misschien voor haar en jou man mag zijn. Wellicht is een zwangerschapscursus bijvoorbeeld hypnobirthing toch wat voor je?