zou het? of zou het niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by marieke1610, Jan 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hallo!

weer even een berichtje van mij...
    vrijdag is mijn NOD...ondertussen heb ik al een paar dagen wat last van krampen en steekjes in mn buik. ben ook al een week erg moe...zou t dan toch? of zou ik gewoon last hebben van vroege menstruatie klachten :S
    wat duurt wachten toch lang!

liefs marieke

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Tja meid! W88 duurt inderdaad erg lang! Maar helaas is er op dit tijdstip nog niks concreets te zeggen dus.... Afw88 maar!

Groetjes en suc6!
    Marjo

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Marieke,

Ik zeg heel voorzichtig dat het op nadernede ongi lijkt...
    Ik heb dit ook al zo vaak meegemaakt. En raakte elke keer teleurgesteld wanneer het doorbrak. Succes in ieder geval.

Liefs Vanilia.

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend hoor, helaas valt er weinig over te zeggen nog. Alleen wachten.... succes ermee, Bibu !

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    We weten er alles van meid... proberen er maar niet teveel aan te denken hier en hopen maar dat de komende dagen snel voorbij gaan...

6. ik ga er idd ook gewoon vanuit dat het de menstruatie is die al op gang aan komen is.. dan is de teleurstelling weer wat minder groot he!
    ach ja... zijn nog maar kort "echt" bezig dus kan ook haast nog niet.
    zoals ik dan altijd maar zeg: nieuwe ronde nieuwe kansen!
    maar ja zover is t nog niet, eerst dus vrijdag maar afwachten

liefs marieke

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Marieke spannend he ! Mijn nod is ook vrijdag. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben maar ik vind het toch elke maand weer erg spannend.

De hoeveelste ronde is het van jou ?

8. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hier precies dezelfde symptomen... helaas heb ik die iedere maand... maar ze zeggen ook wel ongi-klachten lijken erg veel op zwangerschapsklachten dus er valt niks over te zeggen...

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    hopes waar heb je last van dan ?

10. het is bij ons pas de 3e ronde dus nog niet zo lang bezig.. en eigelijk de afgelopen maanden niet zo mee bezig als nu! komt door de site hihi dan ben je er automatisch door al die verhalen meer mee bezig. ik in ieder geval!

11. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik had ook al vroeg krampen en was met maandverband in de weer ('wanneer komt het nou?') en huppekee, zie banner. Maar het kan 2 kanten opgaan. Dus.... vingers gekruist en ik duim voor je!

12. ja idd t kan 2 kanten op. inmiddels heb ik ook last van gevoelige borsten. heb vanmiddag 5 uur geslapen haha naja maar afwachten en vooral niet te veel aan denken. probeer mezelf niet gek te maken!

jij iig gefeliciteerd! super!

liefs marieke

13. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik ben ook al sinds gisteren in de weer met inlegkruisjes, heb morgen mijn NOD maar door die vervelende kramjes denk ik ook dat ik gewoon ongesteld wordt.
    Hopelijk mag het net zo lopen als bij jou !

Gefeliciteerd, Bibu !

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wat spannend Bibu ! ik moet nog 3 dagen wachten en oh wat gaat de tijd langzaam als je wacht ! Ik heb nu wat last van steekjes onder in mijn buik. Doordat ik ovu testen gebruik weet ik precies wanneer mijn nod is dus dat scheelt een hoop gedoe met inlegkruisjes. hihi

Nou mijn duimen draaien overuren voor jullie (en mijzelf)

xx

15. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ja het is zeker spannend, wat kunnen die dagen dan lang duren he ?!
    Ik heb verder geen klachten, vind het heel erg spannend, hebben deze maand ook ovu testen gebruikt maar helaas geen eitje kunnen ontdekken maar goed we hebben wel geklust dus het zou zomaar kunnen.

Wel fijn om hier je verhaal te delen met anderen.

Good luck !

Share This Page