Ik voel me ongelooflijk depri

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melis83, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Lieve Melis,

Sorry lees nu pas je verhaal....nu is het mijn beurt om jou wat op te beuren...maar ik zie dat er al veel mij zijn voorgegaan.

Kop op meid....ik snap je gevoel, je verstand zegt dat je weet dat de kans om binnen een jaar in verwachting te raken heel groot is, maar zodra je besluit er voor te gaan is het wachten zo lang. Helemaal omdat je niet weet wanneer het dan ook echt zover is (als het al lukt, maar daar denken we nu even niet aan). Daarom leef je natuurlijk iedere maand naar je NOD toe (eigenlijk wel gek want tot een paar maanden geleden dat ik steeds "jeetje nu alweer ongesteld, wat gaat die maand toch snel!"

Probeer in iedergeval samen met je man er plezier in te houden en probeer nog iets nieuws te vinden waar je je aandacht op kan vestigen.

Heel veel sterkte en gewoon hier blijven praten, al is het misschien wat minder dan eerst wel blijven komen hoor...

Knuffel Sabine

2. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Meiden het is nu een paar dagen geleden dat ik ongesteld ben geworden na 6 dagen overtijd te zijn.

Bientje dank je wel voor je lieve berichtje. Het gaat nu wat beter. Ik ga met een goed gevoel naar de volgende ronde. Hoop dat het dan raak is.

Ik wens jou ook het beste en heel veel succes.

Groetjes melis

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Blij te horen dat het wat beter met je gaat meis :thumup:

Nu net zoals veel meiden hier, op naar de volgende ronde ;)

Liefs Noesje

4. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Ja Melis,

Fijn dat het weer wat beter met je gaat.....ik hoop het allerbeste voor je de volgende ronde...

ik hou je in de gaten.

Liefs sabine

5. Niet meer actief

Meid,

beschouw deze tijd als een magische tijd.

De tijd waarin alle stukjes op zijn plaats worden gezet.

En oefen je in geduld..het heeft een reden waarom sommige dingen niet zo snel gaan als je zou willen.

Dat geldt met alles...

Bereid jezelf voor, lichamelijk, geestelijk en mentaal en blijf vooral komen op het forum.
    Je vindt er echt de steun...
    Natuurlijk niet gaan zitten lezen bij miskramen enzo..dat is voor jou niet van toepassing en je hebt er niets te zoeken..

Kijk alleen bij de leuke dingen en misschien leer je er nog van...
    ik denk soms ook dat ik inmiddels alles weet, maar dan komt er ineens weer een forumvriendin met een kreet waarvan ik denk....krijg nou tieten!
    dat wist ik nog niet....of verrek!...die en die voelt dat ook zo....sta ik in ieder geval niet alleen..

Focus je op de leuke dingen....en relax....niet zo krampachtig meisje...
    je geduld wordt heus beloond...

Aoife

6. veertje2

veertje2 Lid

10 jan 2007
    54
    0
    0
    Hoi,

ik sluit me helemaal bij Aoife aan. Je weet het mooi te zeggen.

Vorige keer had ik ook zo'n gevoel dat het raak was. Ik zag prachtige dingen (wolken in de vorm van een foetus die de maan vasthielden) en voelde me helemaal anders dan anders. Ik was er helemaal van overtuigd... Tot ik ongesteld werd.

Ik heb toen besloten om deze maand te besteden aan mezelf, rust te nemen, alle vrienden bezoeken die ik al een tijd niet meer gezien had. Geen dingen tegen mijn zin meer te doen (bijv. omdat ik daarmee zwanger zou kunnen worden). Ik heb bijv. deze maand weer eens een paar slokken alcohol gedronken, gewoon omdat ik daar zin in had.
    Het helpt wel. Tenminste... ik zit een week voor mijn menstruatie en ik kan wel voelen dat de hormonen beginnen op te spelen, maar ook dat ik niet wanhopig aan het wachten ben.

Zorg goed voor jezelf!
    Liefs, Veertje2

Deel Deze Pagina