Ik snap het wel.... Ik stopte ook met de pil toen ik 21 was, en heb altijd geroepen dat ik voor mijn 25 ste moeder wou zijn. tja............... Ik word nu bijna 28 en mijn dochter bijna 1...... Het helpt om jezelf geen grens te geven, van dan wil ik moeder zijn. Ik vond mijn 25 ste verjaardag verschrikkelijk! Ik was over mijn leeftijdsgrens heen en geen moeder. Hoop dat het snel raak is bij je.
Ik ben 2 weken geleden jarig geweest, werd toen 23. Nou... was blij dat die dag voorbij was. Had eigenlijk toen ook al met een enorme dikke buik moeten lopen, en heb gewoon nog steeds NIKS! Vind het vandaag dan ook niet de bepaald leukste dag! (moederdag)
op zich is 23 ook nog niet oud dat weet ik ook wel. Maar je zeg toch tege je eigen op die en die leeftijd wil je graag moeder worden. Maar ben er inmiddels wel achter dat we neits te ''willen'' hebben. Het lot bepaald het en niet wij zelf helaas
Tja, jong zijn is dan misschien een voordeel, maar twee jaar bezig zijn is niet minder zwaar dan op een andere leeftijd. De strijd die je moet leveren om iedere maand door te komen is gewoon hetzelfde. Ben trouwens precies op dezelfde leeftijd begonnen en ik ben ook 23 geworden in februari.
Ik trek me van leeftijd niets aan eigenlijk. Ik heb altijd wel in mijn hoofd dat ik met kerst en baby of mooie buik heb bijvoorbeeld, en die heb ik niet en dat maakt me verdrietig. Ik probeert geen doelen meer te maken dan kan het altijd meevallen.
Dat klopt, ik herken het. dat doe je ook en elke maand ben je weer zo teleurgesteld..... Ik wilde na mijn 30e geen kinderen meer, maar door de omstandigheden heb ik me aan moeten passen. hopelijk voor jullie ook snel een kleintje!
Ik wilde ook altijd jong moeder worden, naja op mijn 21e. Komt vast, omdat mijn oma 21 was, mijn moeder 21 was en mijn zus 21 was. Dan heb je alleen wel een vaste stabiele relatie en een eigen huis nodig en dat had ik niet. En nu ik op mijn 25e moeder word, vind ik het eigenlijk toch wel een hele mooie leeftijd! Het belangrijkste is uiteindelijk dat je mama mag worden. Het is idd helaas niet zo vanzelfsprekend. succes!