Ik voel me oud

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Haha, nee, ik moet mijn meerdere in jou erkennen! Ik ben sinds vorige week 48 jaren jong... Ik weet nog dat ik als pril 1970'er altijd jaloers was op diegenen die in de sixties geboren waren, dus bij deze: 'lucky you!' :roflmao:

Lafelife vindt dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee zeg!! :confused: Ik voel me in mijn hoofd niet anders dan toen ik 21 was, het enige verschil is dus dat de spiegel wat anders zegt dan mijn hoofd en mijn botten werken óók niet altijd even goed mee. Maar eigenlijk vind ik mezelf best heel fit en hip, ben vele malen tevredener en blijer met mezelf dan toen ik daadwerkelijk 21 was :thumup:

Anouk2005 en Nataly1972 vinden dit leuk.
  3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ze zeggen overigens jonge kinderen houden je jong. Nou, volgens mij word ik eerder versneld oud. Maar goed, die

Als ik in de spiegel kijk, dan vallen juist die extra (heeeeeel erg veeeeeeel) kilo’s op. Die rimpels zie ik niet (tenminste als ik me lenzen met leesgedeelte uit hebt)
    En oh nee, ik bedenk me eens mijn leeftijd is net een maat kleiner dan me leeftijd.

mamabri en RoIn vinden dit leuk.
  4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je je kledingmaat bedoelt!:roflmao:

Me jonger voelen door mijn kind komt denk ik als ik mee niet meer zo uitgeput voel! o_O komt heus..! Dan ben ik weer 21!:thumup:

5. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik voel me ook oud, ben 34 sorry :(;)
    Dan bedenk ik dat mijn oudste bijna 9 is (relatief jong moeder dus) dat helpt wel.. maar ik dacht altijd dat ik op deze leeftijd enorm volwassen zou zijn en dat is niet zo. Ben nog steeds gek op pretparken, een sloddervos, chaotisch etc. Oké, onzekerheid wordt minder, maar toch! Ik voel me nog steeds 25 :confused:

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Hier 41... ik voel me helemaal niet oud :)

Op dat plassen ‘s nachts na, het brak zijnals mijn dochter een paar keer wakker is geweest, 3 dagen moeten bijkomen na 3 glazen wijn, elke maand een gewricht uit de kom, ziekenhuisbezoekjes, muziek die ik niet meer begrijp (lill kleine, ronnie flex, boef???), youtubers (wat doen die eigenlijk) die beroemd zijn en ik geen idee heb wie ze zijn...

Ojah en elke 8 weken een glitterbehandeling.

Maar verder voel ik me een jonge blom! (Zoals mijn rotterdamse oma me vroeger noemde)

7. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

En ik heb dan nog bijna een heel jaar van de sixties meegemaakt, want werd geboren op 5/1!

Whysteria vindt dit leuk.
  8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ik zit er een beetje tussenin. Af en toe voel ik me oud. Niet qua geest of fysiek...maar omdat ik weet hoe oud ik ben in jaren.

Ik merk wel verschil in mijn menstruatie...waardoor de pre menopauze wel al is begonnen.

Maar fysiek ben ik sterker dan ooit. Ik ga zo een half uur een berg oprennen. ha ha

Maar met een tienerdochter merk je ook dat je ouder wordt. Ik probeer echt goed bij te blijven...maar af en toe hoor ik wel van haar: MAM... daar snap je toch niks van. :roflmao:
    Bijvoorbeeld: o wat leuk kijk je naar een Vlogger? Nee man dat is geen vlogger. O ok. Een you tuber? Nee man dat is een Gamer...:rolleyes:. en dan die rollende ogen erbij :p

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Dit ja! En weekendhulpen op werk die mij plagen door te zeggen dat ik hun moeder kon wezen GRRRR!!!!!
    En het ergste is dat ze nog gelijk hebben ook... over een ruime maand wordt ik 41 jaar.

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Een glitterbehandeling? Wat is het en where can I get one?

Youtan vindt dit leuk.
  11. mamabri

mamabri Niet meer actief

wat doet een glitterbehandeling?? Glitter je dan zo dat je de rimpels niet meer ziet? :roflmao:

Youtan vindt dit leuk.
  12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Sssssst... iknoem mijn grijze uitgroei Glitter. Dus ik verf/blondeer niet, maar heb eens in de twee maanden een glitterbehandeling. Of moet ik zeggen: anti-glitterbehandeling.

:D

flipflop, RoIn en Lafelife vinden dit leuk.
  13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja.. ze glitteren wel in de zon...:rolleyes: deden ze dat maar niet..!:confused:

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik voelde me pas geleden ook zo onwijs oud toen ik een leidinggevende kreeg die jonger is dan ik zelf ben (ben 41). Heb het soms ook bij collega's als je echt zo'n generatiekloof voelt in ervaringen en dingen van vroeger.

15. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik noem een kappersbezoek juist een verjongingskuur. Scheelt 10 jaar!

Youtan vindt dit leuk.
  16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat laatste zeker! Ik vier elke verjaardag, niet groot, maar wel echt bewust. Ik geniet ervan dat ik weer een jaar mijn kindjes heb mogen zien ontwikkelen, weer een jaar langer samen ben, mijn ouders nog bij me zijn in goede gezondheid enz. En sowieso, jarig zijn is fantastisch! Gewekt worden door gerommel op de gang, slecht gesmeerde boterham op bed krijgen met melk omdat ze geen thee mogen zetten, lelijke tekeningen krijgen (ze zijn echt niet zulke goede kunstenaars) waar ze super trots op zijn en een groot verhaal achter zit, mijn man kan goede cadeaus verzinnen, trakteren op het werk. Ik vind jarig zijn heerlijk!

Deel Deze Pagina