Gisteravond heb ik met met mijn vriend sex gehad en zoals de titel al zegt had ik daarna constant harde buiken die ook een beetje pijnlijk waren, ze kwamen om de 3 minuten ongeveer. Dit heeft zeker een uur of 3 aangehouden, tot ik naar bed ging. Toen ik wakker werd vanmorgen nog steeds wel een paar harde buiken maar niet zo heel veel meer, eigenlijk alleen als ik iets doe (trap lopen, naar de wc etc). Is het wel verstandig als ik nu nog sex heb? Wek ik niet iets op terwijl de kleine er misschien nog niet klaar voor is?
Hay, je bent nu zover dat het mag komen, sex zou een weeenopwekker kunnen zijn. je mag geen sex meer als je vliezen zijn gebroken en als je nog niet wil dat de kleine komt en je denkt dat het daardoor komt dan moet je maar even van elkaar afblijven hihi anders lekker ervan genieten
Demi Je kunt de kleine alleen "opwekken" met sex als deze er klaar voor is... er zit schijnbaar een stofje in sperma wat hier voor kan zorgen..... Wij hadden onze zoon 9 maanden na het verwekken, ook opgewekt... Tja als je klaarkomt trekt je baarmoeder natuurlijk ook samen net als met harde buiken.... Denk dat je lichaam gewoon al aan t oefenen is.... Weet niet wie het meeste werk heeft gedaan? maar misschien kun je anders proberen van positie veranderen.... (goh, wat zeg ik dat netjes...) Zelf kreeg ik vorige week een acute aanval van bandenpijn na de sex..... dus ook niet echt nagenieten..... op andere manieren gaat t prima.... Zelf heb ik nog nooit gehoord dat je geen sex meer mag hebben, behalve als je vliezen zijn gebroken ivm infectiegevaar.. (net of je dan nog zin hebt, maar goed...) en als je bloed verliest... xxmona
Thanks voor de antwoorden meiden, ben wel een beetje gerustgesteld. Mijn buik is nu ook weer helemaal rustig. Ach ik zal nog rustig even af moeten wachten, ze komt wanneer ze er klaar voor is.
Hé Demi, Ik zag aan je zwangerschapsduur dat we bijna op dezelfde dag zijn uitgerekend. Nog eventjes en het zit er alweer op...maar dan begint de volgende fase natuurlijk.